Toon posts:

[Word XP] Hyperlink werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Volgende vraag. Wanneer ik in mijn document een hyperlink aanmaak, die linkt naar een map of document op een server werkt dit goed.
De link ziet er als volgt uit: file://\\dc01\info\applicaties\powerfuse\document.doc
Dit werkt na behoren tijdens het maken van het document (testen met CONTROL+Linkermuisknop)

Zodra ik het document heb opgeslagen, en het document opnieuw open, werkt de link niet meer. Volgens mij is er ergens een instelling dat een link niet een bepaald aantal niveaus diep mag zijn. Ik kan dit alleen niet 1,2,3 vinden. De link ziet er na het openen namelijk als volgt uit:

../../../../../../info/applicaties/powerfuse/document.doc

Mvgr, Maarten

Verwijderd

Die slashjes moeten ook wel allemaal '/' toch, of werkt het dan ook niet? toch niet :P Waarschijnlijk gooit word zelf de file:// ervoor zodat deze er dubbel staat of heb je al gekeken of de link ook echt is verandert (of is die wel hetzelfde)?

Bij werkt het iig wel goed. Maar gebruik je nou wel of geen ../../etc :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat file en // zet Word er zelf voor. Echter tijdens het maken van de hyperlink werkt de koppeling wel. Alleen na het saven kort Word het af naar ../../../. Dit bestaat niet en werkt dus ook niet.

De bestanden zijn ook niet verplaatst oid

Verwijderd

Is het niet mogelijk om het echte pad op te geven?

dus C:/etc./etc/etc/etc/etc/etc/etc/etc/file of
http://www.etc.nl/etc/etc/etc/etc/etc/etc/file

overigens doet Office XP dat mij uit zichzelf

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 14:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:26:
Is het niet mogelijk om het echte pad op te geven?

dus C:/etc./etc/etc/etc/etc/etc/etc/etc/file of
http://www.etc.nl/etc/etc/etc/etc/etc/etc/file

overigens doet Office XP dat mij uit zichzelf
Dit gaat niet want hij kort het pad ook af. Wanneer ik aangeef dat het eigenlijk op de I schijf staat (mapping op de fileserver) maakt Word er automatisch \\dc01\info van (logisch) ook. Maar ik hoor nog steeds van niemand of het probleem bekend is met het afkorten van een diepe bestandsmap.

Grtz.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Pagina: 1