PHP MySQL: {Insert_tNG1.errorMsg}

Pagina: 1
Acties:

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01-2025
Voor een versnelde opleiding aan de Willem de Kooning Academie,
ben ik momenteel bezig met een zogenaamde plusklas.
Het is in deze plusklas de bedoeling om een (heeel) klein beetje kennis op te doen met PHP MySQL.
Gezien het feit dat hier totaal geen handmatige coding aan te pas komt zou dit niet zo moeilijk moeten zijn.

Dit is het dan ook niet, ware het feit dat ik telkens een foutcode krijg wanneer ik een insertpage wil maken via de Record insertion Wizard. Deze foutmelding is als volgt:

"{Insert_tNG1.errorMsg}" met daarnaast de volgende opmerking ik in ieder invoerveld "<?php echo htmlentities($KT_fakeRs['cust_ID'])?>".

Overigens viel het me op dat ik hier thuis veel meer opties in die wizard heb (denk aan UniVal en RegExp) ten opzichte dan die van school en de reader.
Op school werkte het geheel dan ook wel, terwijl we ook hier met Dreamweaver MX 2004 werken.

Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb google afgezocht, maar niets leek hierop.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Het lijkt erop dat php niet geparsed wordt, wat gebruik je als webserver? Of bekijk je die pagina in DW zelf (kan dat?). In dat geval kan DW misschien PHP niet vinden. Zonder meer info kunnen we ook niets.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt blijkbaar een probleem met een stukje software, niet met programmeren...maar je vertelt nergens hoe die software heet. 8)7 Als je dat er even bij vertelt dan kun je misschien geholpen worden.

Softwareproblemen horen verder in Software Algemeen, dus PW>>SA. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

-NMe- schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:05:
Je hebt blijkbaar een probleem met een stukje software, niet met programmeren...maar je vertelt nergens hoe die software heet. 8)7 Als je dat er even bij vertelt dan kun je misschien geholpen worden.

[...]
Gokje: Dreamweaver?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Kayce
Ik weet hoe de insertion wizard werkt. Dus dat is het probleem niet.
Wat ik alleen niet begrijp is het feit waarom de handeling bij mij thuis zomaar ineens niet meer werkt, terwijl deze het op school wel doet.

• Kayce
Gerco schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:59:
Het lijkt erop dat php niet geparsed wordt, wat gebruik je als webserver? Of bekijk je die pagina in DW zelf (kan dat?). In dat geval kan DW misschien PHP niet vinden. Zonder meer info kunnen we ook niets.
Ik maak de pagina in dreamweaver.
Waarna er direct de foutmeldingen in de aangemaakte tabellen staan.
Wanneer ik de pagina upload verschijnt er dit bericht:

http://41526.digitalmediadesign.org/insert.php

Overigens wordt er tevens een map aangemaakt in mijn siteroot met de naam tNG

• Kayce
Mensen bedankt voor jullie reacties tot nog toe.
De foutmelding is inmiddels opgelost.
Deze had alles te maken met een extensie die geinstalleerd is. namelijk Impakt 2.

Dit topic mag op slot.
Pagina: 1