Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet een keuze maken tussen de D500 en de E720. Over de D500 is veel te vinden op dit Forum maar over de E720 nog niet. Beide GSM's lijken mij prima maar ik kan nog geen keuze maken mischien dat er mensen die mij wat meer kunnen vertellen over hun ervaring met de E720 of (D500 en E720).

Alvast Bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:11 ]

Verwijderd

Ik denk dat je wat meer naar het uiterlijk van beide aparaten moet kijken.
Ze beschikken allebei over Bluetooth, 1.3 MP camera enz..

Verwijderd

verglijk ze even op nieuwemobiel.nl

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 13:49 ]

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Even 2 qoutes van voormalige D500 gebruikers:
Heb 3 maanden de D500 gehad, en nu deze. Het geluid van de mp3 en beltonen zijn iets zachter dan bij de D500, maar hard genoeg. Hij maakt mooiere filmpjes dan de D500, verbinding met bluetooth gaat beter, smst even makkelijk, Leuk toestel, kan hem iedereen aanraden. Heb er geen spijt van.
Ik heb een week lang een D500 gehad. Deze beviel goed alleen de toetsjes waren wel heel erg klein. Gelukkig kon ik het toestel nog omruilen voor deze E720 die ik allang op het oog had. SMSen gaat goed alleen pcsync niet! Ging op de D500 wel. PC software is anders als van de D500.
Bron: http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=102084b

Verder zal het vooral afhankelijk zijn van je eigen eisen. De specificaties zijn zo goed als hetzelfde. Maar zoals Creationzz al zegt moet je in eerste instantie naar het uiterlijk kijken. En probeer verder wat reviews op internet te zoeken voor meer gebruikerservaringen. (www.google.nl)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Het gaat over over de D720 ;)Ik las het ook eerst verkeerd :)

http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=102084b

of bedoel je nou wel de E720 :?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 13:53 ]

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

mooi eindelijk een topic hierover ;)

ik zou zelf voor de E720 gaan, waarom?

Het is ten 1e een clamshell wat een voordeel is want samsung weet hoe ze die moeten maken en ze zijn pas net begonnen met schuif telefoons die naar mijn ervraing met de e800 ik weet niet hoe vaak terug komen voor reparatie.
2e je kan vanaf de bovenkant de mp3 speler bedienen (wat ik het grootste voordeel vind)
3e Bluetooth werkt perfect op de e720 met de d500 moet je dat per geval maar is zien (SW) :S het werkt vrijwel niet.
4e mooiere pocket (maar das persoonlijk en voor iedereen anders ;) )
5e hij is net nieuw en je bent waarschijnlijk één van de weinige die er één heeft omdat iedereen al die D500 wou (ook weer een groot voordeel)

dat was zo ongeveer wel mijn mening hier over...

edit:

oeps las waarschijnlijk ook verkeerd, toch blijf ik bij mijn punt over de schuif telefoons
is deze het die je bedoeld?:

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Samsung_D720.jpg
(zou ik persoonlijk helemaal niet voor gaan, is denk ik zo'n instap model net als toen met de D410 die alleen maar stuk gingen enalles

[ Voor 19% gewijzigd door Underworld op 14-04-2005 13:58 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
edit:

oeps las waarschijnlijk ook verkeerd, toch blijf ik bij mijn punt over de schuif telefoons
is deze het die je bedoeld?:

[afbeelding]
(zou ik persoonlijk helemaal niet voor gaan, is denk ik zo'n instap model net als toen met de D410 die alleen maar stuk gingen enalles
De D720 is juist Géén instapmodel!! meer net als de D500 een topmodel...

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

hoe weet je dat nou hij is er nog niet eens, of was ie er al op Cebit?

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
Underworld schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:08:
hoe weet je dat nou hij is er nog niet eens, of was ie er al op Cebit?
Vriend van me heeft hem al 2 weken ... dus hij is gewoon al leverbaar !!
andere vriend heeft D500

eerste verschillen....

720 geen IrDa !
720 kleiner en persoonlijk mooier..

D500 me ex heeft hem ....

Dus ik zou voor de 720 gaan...

Verwijderd

Dat gaat allemaal over de E720,de D720 is er niet eens en ja hij was wel te zien op de cebit

@Knicky bedoel je nou de E720 of de D720????

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik bedoel inderdaad de E720 :o ik heb de tekst aangepast

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:14 ]

Verwijderd

Oke
De D500 heb ik totaal 3 maanden gehad,en de E720 nu precies 4 en een halve dag
Een paar kleine dingetjes zijn anders,de geluidskwaliteit van de mp3 vind ik onder de maat,klinkt erg blikkerig ook nadat je de instellingen hebt gewijzigd.Foto's zijn erg goed,zie zelf weinig verschil tussen de 1 en de 1.3 megapixelcamera.

Eenmaal in je map waar je foto's staan gaat het menu erg traag,niet echt storend maar viel me gelijk op.

Verbinden via bluetooth gaat wel soepeler met de E720,waren veel problemen met de bluetooth in de D500.

standby tijd van de accu:
Zaterdagnacht heb ik hem de hele nacht laten laden,dinsdag hoefde ik pas weer te laden,en dat voor een eerste keer viel me erg mee.Na 3 maal volledig opladen kun je meestal precieser aangeven hoelang de accu meegaat.
Het is nu donderdag en mis pas 1 streepje bij de accu dus bijna 3 dagen en gebruik hem gewoon bellen sms,heb vanmiddag dat spelletje gedaan met dat konijn :+ heb bluetooth expres constant aan,dus vind het netjes :)

De D500 was eerder leeg toen ik hem na 1x laden had gebruikt

Geluidsvolume van de E720 is een stuk zachter dan die van de D500.
Het valt me tegen dat je de mp3 speler op je externe display maar 15 seconden in beeld ziet en daarna een zwart beeld krijgt,zelfde geld voor de fotobeller.

Zit geen handsfreefunctie op wel weer op de D500,maar zelf gebruik ik die functie niet dus mis hem ook niet.

Wel heeft de E720 minder geheugen,scheelt ongeveer 5 mb.

Wat geluidskwaliteit betreft zeg ik neem de D500,maar verder zou ik zeggen,welk uiterlijk vind je mooier,ga dan voor die ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor het geven van jullie advies ben weer een stapje verder _/-\o_

Ik kwam in een ander topic een link tegen met GSM reviews voor diegene die interesse hebben hier is de link http://www.mobile-review.com/review-en.shtml

Cheers

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch nog een vraag ben een beetje aan het kijken op het forum van www.mobile-review.com kom ik een topic tegen over de E720.

Deze gaat over het verzenden van berichten met de E720 het toestel staat in silent mode maar geeft toch een irritant geluid als er een bericht word verzonden . Ook blijft het toestel een geluid geven met uit en aan zetten zelf in in silent mode. Het heeft volgens dat topic te maken met de toestelen die van
T-Mobile komen deze hebben de instellingen aangepast en kunnen niet worden aangepast.

Als ik kies voor de E720 dan komt deze ook van T-Mobile maar ik wil wel dat silent silent is en niet allemaal rare geluidjes blijft geven in silent mode.

Heeft iemand van jullie ervaring met dit probleem.

link naar de topic:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=26665

Bedankt

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
volgens mij zijn dat amerikaanse branded toestellen. dit gebeurt in nederland bijna niet.
als dat gebeurt, dan staat het erbij als je hem koopt.

die branded toestellen, dan is er ook wel eens met de menu's geklooid enzo...

Verwijderd

De normale versie maakt géén geluid bij berichten versturen,en in de stille modus hoor je geen in/uit schakelgeluidje,maar die kan je ook gewoon uitzetten hoor,net als het camerageluid ;)

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:27:

De D500 was eerder leeg toen ik hem na 1x laden had gebruikt
dit is bullshit en dat weet je zelf ook, elke batterij moet na de eerste paar keren opgang komen dus wat je hier neer schrijft slaat op totaal niets!

Verwijderd

Dan moet je goed lezen,ik heb 2 D500's gehad,en na de "eerste" keer laden waren ze allebei binnen 2 dagen leeg!De E720 was pas na 3 dagen leeg.Dus geen bullshit 8)

Na 3x de accu volledig te hebben geladen kun je pas zeggen hoelang de standby tijd is ;)

Trouwens waar maak je je druk om zeg :O

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Doe mij maar de e-720!!...Toch geen D-500....die kom je nu werkelijk overal tegen..wat een verpest toestel is dat hoor, ze hadden hem niet zo massaal moeten aanbieden..iig heb je met de E-720 een hoger "klasse"toestel dan met de D500, die je op een gemiddeld schoolpleintje al tegen komt ...
D-500 begint bij ons ook langzaam terug te komen met software problemen en heb al vernomen dat het toestel snel gaat verdwijnen.

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Korakal

Up up up!

Internet & Telefonie - policy en FAQ

Er is een heleboel info beschikbaar over beide telefoons, ook buiten GoT. Deze keuze word je geacht toch wel zelf te kunnen maken :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.