Oke
De D500 heb ik totaal 3 maanden gehad,en de E720 nu precies 4 en een halve dag
Een paar kleine dingetjes zijn anders,de geluidskwaliteit van de mp3 vind ik onder de maat,klinkt erg blikkerig ook nadat je de instellingen hebt gewijzigd.Foto's zijn erg goed,zie zelf weinig verschil tussen de 1 en de 1.3 megapixelcamera.
Eenmaal in je map waar je foto's staan gaat het menu erg traag,niet echt storend maar viel me gelijk op.
Verbinden via bluetooth gaat wel soepeler met de E720,waren veel problemen met de bluetooth in de D500.
standby tijd van de accu:
Zaterdagnacht heb ik hem de hele nacht laten laden,dinsdag hoefde ik pas weer te laden,en dat voor een eerste keer viel me erg mee.Na 3 maal volledig opladen kun je meestal precieser aangeven hoelang de accu meegaat.
Het is nu donderdag en mis pas 1 streepje bij de accu dus bijna 3 dagen en gebruik hem gewoon bellen sms,heb vanmiddag dat spelletje gedaan met dat konijn

heb bluetooth expres constant aan,dus vind het netjes
De D500 was eerder leeg toen ik hem na 1x laden had gebruikt
Geluidsvolume van de E720 is een stuk zachter dan die van de D500.
Het valt me tegen dat je de mp3 speler op je externe display maar 15 seconden in beeld ziet en daarna een zwart beeld krijgt,zelfde geld voor de fotobeller.
Zit geen handsfreefunctie op wel weer op de D500,maar zelf gebruik ik die functie niet dus mis hem ook niet.
Wel heeft de E720 minder geheugen,scheelt ongeveer 5 mb.
Wat geluidskwaliteit betreft zeg ik neem de D500,maar verder zou ik zeggen,welk uiterlijk vind je mooier,ga dan voor die