[Licenties] Office XP Win32 Dutch VUP OLP NL

Pagina: 1
Acties:

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Is het nodig om voor bovenstaand pakket een extra licentie aan te schaffen als dit op de server wordt geinstalleerd. Ik las namelijk dat als je bijvoorbeeld 20 licenties hebt en er maar 18 tegelijk gebruikt je het ook op de server kunt installeren aangezien daar bijna nooit iemand op werkt behalve voor die enkele keer. De persoon zit dan ook niet op 2 computers tegelijk te werken.

Het is wel zo dat er af en toe automatische processen gaan draaien in samen werking met outlook.
Moet er nou wel een extra licentie aangeschaft worden of niet?

I'll be back

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sus

is druk :+

Office op een server? Dat meen je toch al niet? Zodat een persoon zijn briefjes kan tikken op een server?

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
SuspiciouS schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:51:
Office op een server? Dat meen je toch al niet? Zodat een persoon zijn briefjes kan tikken op een server?
Terminal Services anyone?

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sus

is druk :+

Dat begrijp ik toch niet uit zijn verhaald
...gebruikt je het ook op de server kunt installeren aangezien daar bijna nooit iemand op werkt behalve voor die enkele keer...

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
SuspiciouS schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:56:
[...]

Dat begrijp ik toch niet uit zijn verhaald

[...]
Dat doet er dan toch niet toe?
TS: Antwoord is NEE

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 22:06

Nik

Ik dacht dat licenties PC gebonden waren, en niet gebruiker. Anders zou ik de office versie die ik nu op mijn werk gebruik, ook op mijn pc thuis installeren, en op mijn laptop. Ik gebruikt ze toch nooit alle 3 tegelijk :?

Antwoord is dus "nee" lijkt me :)

• BertS
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 08:33
proller schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:29:
Ik dacht dat licenties PC gebonden waren, en niet gebruiker. Anders zou ik de office versie die ik nu op mijn werk gebruik, ook op mijn pc thuis installeren, en op mijn laptop. Ik gebruikt ze toch nooit alle 3 tegelijk :?

Antwoord is dus "nee" lijkt me :)
Je mag voor één gebruiker wel één Office-versie op zowel Desktop als Laptop installeren.
Pagina: 1