Installeren MSI bestand niet toegestaan.

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 22:25
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik wil een server opzetten voor het spel America's Army en ik had daarvoor een programma gedownload. Dit bestand heeft een *.MIS extensie en ik kan deze openen. Als ik dit bestand heb geopend dan krijg ik de melding "De systeembeheerder heeft het systeem dusdanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd". Ik snap hier niks van want ik ben zelf de beheerder en ook de enige gebruiker van deze XP Home pc. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Bedankt!
Jordi

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
waarschijnlijk heb je als gebruiker geen install rechten dus ff inloggen als admin of administrator en je kunt het installeren.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• JP-tjuh
Ik dacht dat ik standaard al als admin inlogde. Hoe log ik dan als admin in?

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
bij het login scherm kun je of klikken op administrator of je houd ff ctrl-alt in en dan druk je 2x del in achter elkaar en dan krijg je een tekst login en kun je administrator intypen met het wachtwoord(meestal leeg).

http://Compusmurf.xs4all.nl

• JP-tjuh
OK! Bedankt... ga het gelijk proberen :)

• JP-tjuh
Vanuit windows (CTR-ALT 2x DEL) dan lukt het niet om als admin of administrator in te loggen. Heb ik de rechten niet voor????

Hoe kan ik bij het booten inloggen?

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03
* MuddyMagical zegt al helemaal niks meer..... :X

[ Voor 124% gewijzigd door MuddyMagical op 15-04-2005 09:49 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Uhm was het niet zo dat XP home _geen_ administrator login had?
(ik heb XP home nooit zelf gedraaid en draai sowieso al een tijdje geen windows meer dus... correct me if i=I'm wrong ;) )

Ontopic: Ik zou eigenlijk niet weten wat het probleem is, sorrie.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Gewoon in veilige modus opstarten dan komt administrator vanzelf tevoorschijn

voor de zekerheid als je niet weet hoe je daar in komt F8 bij het opstarten en dan veilige modus

Succes

• JP-tjuh
Ik ga even rommelen... kan me trouwens niet herinneren dat ik tijdens het installeren de admin optie heb gehad... misschien tijd om op XP pro over te stappen :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JP-tjuh schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:39:
Vanuit windows (CTR-ALT 2x DEL) dan lukt het niet om als admin of administrator in te loggen. Heb ik de rechten niet voor????

Hoe kan ik bij het booten inloggen?
Door te starten in veilige modus (F8). Het probleem van XP Home is, dat de administrator account gewoon ontoegankelijk is in gewone modus.

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Pagina: 1