Oud programma aan de praat krijgen; File missing

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ik ben bezig op een pakket, wat op dit moment werkt op een Win98 machine, op WinXP te laten draaien. Het betreft een pakket wat door sportscholen gebruikt wordt om de vooruitgang van de klanten te registeren door middel van SmartCards.

Probleem is nu dat ik bij een bepaalde functie van dat pakket de melding krijg dat ik VSVIEW32.OCX mis. Ik heb me uiteraard suf gezocht op het internet, maar kan helaas niets vinden (1 hit om precies te zijn). Ik heb het idee dat het een onderdeel is van VsView of iets dergelijks.

Nu is de vraag of iemand dat bestandje ergens heeft. Het heeft volgens mij te maken met het printen van rapporten of een voorbeeld op het scherm daarvan.

Alvast bedankt!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-01 13:28
Als het op de Win98 pc wel werkt, staat VSVIEW32.OCX op die pc dan niet gewoon in de c:\windows\system map?

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Ik heb ook even gezocht op google, en zo moeilijk was het niet te vinden dat
http://www.videosoft.com/
deze component heeft geproduceerd.
Het heeft te maken met rapporten.
De component is echter niet gratis, dus om deze aan te bieden op dit forum is illegaal :)
Maar normaal zou het toch wel bij je product moeten zitten als je dit ooit werkend wil krijgen.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

die .ocx zal dan op de windows98 pc wel aanwezig zijn, heb je geen cd / diskette van het originele product overigens ??

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
@Captain Caveman. Dat systeem staat helaas nog bij de klant. Ik ben nu aan het kijken of het uberhaupt werkt op XP.

@markvt. Het bedrijf wat toentertijd de installatie heeft uitgevoerd (SportMed International) heeft de originele diskettes niet achter gelaten en is helaas failliet...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-01 13:28
Als je alleen maar wilt testen of het werkt op WinXP, en niet de mogelijkheid hebt om "even" naar je klant te gaan. Is het misschien een optie om een evaluation versie van vsview te downloaden van de pagina die DenHomer had gevonden. En kijken of dat programma ook vsview32.ocx bevat, en of die (waarschijnlijk nieuwere) versie dan werkt met jou programma?
Pagina: 1