Toon posts:

[XP] Automatisch Starten werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp service pack 2 en had in het begin niets van problemen en om eerlijk te zijn was ik voor één keer heel blij met windows, want hij ging stukken sneller dan andere windows versies die ik al gehad heb en was stukken stabieler. Maar nu heb ik sinds kort het volgende probleem. Elke keer als ik een cd/dvd/memory card/usbstick in mijn pc inbreng, dan zou er normaal een autostart moeten openen waarin je kan aangeven met wat hij het moet openen. Dit staat bij de opties van elk apparaat nog steeds aan dat hij die vraag moet stellen, maar toch doet hij dit niet meer, ook als ik rechtermuisknop druk op het betreffende apparaat krijg ik alles te zien buiten het automatisch opstarten. Wat er wel zou moeten tussen staan. Ik heb al vanalles geprobeerd maar krijg het echt niet in orde... :(
can somebody please help me?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan die file niet downloaden omdat mijn versie van windows volgend microsoft niet officieel is. although ik wel de windows update pagina kan gebruiken :s

al is het wel een copy :p

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:21:
ik kan die file niet downloaden omdat mijn versie van windows volgend microsoft niet officieel is. although ik wel de windows update pagina kan gebruiken :s
met windows 2000/firefox krijg ik de volgnede keus: (na continue gekozen te hebben)
Validate Windows and obtain the download

Yes, please validate Windows and take me to the download. (If an ActiveX dialog box appears, please click Yes.)
No, do not validate Windows at this time, but take me to the download.
:?

ra ra wat zou je kiezen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
oeps, niet gezien, was wss te snel aan het lezen

thx voor de hulp, het werkt nu weer prima...