[Logitech Setpoint] Is hier een alternatief voor?

Pagina: 1
Acties:

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:27
Ik heb mijn PC gister en vandaag een aantal keer moeten rebooten / resetten omdat dit programmatje niet meewerkt. Ik heb een Logitech desktop LX 700.

Ik heb de knop onder de scroll op de muis ingesteld als een wat langzamere cruise down knop zodat ik voor het grootste deel van de tijd alleen met de muis hoef te werken. En dan hoef ik niet de hele tijd te scrollen maar kan ik toch nog een beetje zien wat er langskomt. Als ik dan weet dat ik ver naar benden moet kan ik altijd nog de cruise down knop op het toetsenbord gebruiken. Het probleem hiermee is dat als ik (per ongeluk) de twee cruise down knoppen tegelijk indruk dan kunnen er een aantal dingen gebeuren:
  • De cruise down knop op de muis werkt niet meer en mogelijk ook de andere knoppen. Oplossing: Setpoint opnieuw opstarten.
  • De multimedia / extra toetsen op het toetsenbord doen niets meer. Oplossing: Setpoint opnieuw opstarten.
  • ALLE knoppen op de muis weigeren functie. Dus ook de gewone rechts- en linksklik zit er dan niet meer in. Enige oplossing: De hele PC opnieuw opstarten.
En als er 1 ding is dat ik haat dan is het wel het onnodig uitzetten van mijn PC of nog erger: Het ding keihard resetten.
Vandaag was het trouwens nog erger. Ik moest even helemaal naar onderen in een .xml bestand. Een MSN log file. Dus ik druk op de cruise down van het toetsenbord omdat de muis niet snel genoeg ging. Gevolg: Vage strepen op het scherm en niets reageerde meer. (Ik heb gisteravond windows opnieuw geïnstaleerd)

Ik heb ook problemen met de status knop van MSN. als ik de PC opnieuw opstart dan gaat deze terug naar de default stand: bezet. Daar heb ik niet de grootste problemen mee hoewel het natuurlijk niet hoort maar als je het knopje dan indruk springt MSN op offline weergeven.

Verder ben ik ook absoluut niet te spreken over de support voor firefox maar dat heb ik allemaal wel op een goede manier opgelost.

Wie heeft een goed alternatief voor dit programma? Itouch kan maar een paar knoppen van het toetsenbord zien en mouseware werkt al niet veel beter met deze nieuwe hardware.

Alvast bedankt.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM