Toon posts:

REMOTE DESKTOP

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik de poort die Remote gebruikt kan aanpassen?!?!?! Ben al dagen aan het zoeken :'( :'( :'(

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

How to change the listening port for Remote Desktop

5 sec @ Google

Had ook wel handig geweest als je wat meer info had gegeven. OS etc

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 14-04-2005 10:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

poort van Terminal Service veranderen

Ennuh misschien zonder hoofdletters in je titel?

Verwijderd

a) is het not done je topictitel in caps te zetten
b) geloof ik er geen fuck van dat je dagen bezig bent

Als ik bij google zoek op 'change remote desktop port' is de eerste hit al een document van Microsoft wat beschrijft hoe je dit moet doen.

Hier staat de info die je zoekt:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;306759

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:07
To change the port that Remote Desktop listens on, follow these steps.

Warning If you use Registry Editor incorrectly, you may cause serious problems that may require you to reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that you can solve problems that result from using Registry Editor incorrectly. Use Registry Editor at your own risk.1. Start Registry Editor.
2. Locate and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\TerminalServer\WinStations\RDP-Tcp\PortNumber
3. On the Edit menu, click Modify, and then click Decimal.
4. Type the new port number, and then click OK.
5. Quit Registry Editor.

http://support.microsoft.com
en ik heb 2 seconden gezocht

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[google=change remote desktop port site:microsoft.com]

Ik denk dat je eens aan je zoekmethoden mag werken ;) Het is ook de bedoeling om in de topicstart te toelichten wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Omdat dat hier totaal niet het geval is, gaat dit topic dicht. Verder is CAPS in topictitels ook ongewenst.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, heb ik het idee dat je de [faq]Registratievoorwaarden[/] niet serieus hebt genomen, terwijl deze juist cruciale informatie bevat over het gebruik van GoT. Neem deze alsnog door en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.