Entourage Calender view icm Exchange

Pagina: 1
Acties:

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Ola, op ons werk kunnen sinds gisteren eindelijk de Macs ook gewoon gebruik maken van Entourage als e-mail proggie. Een hele verademing als je citrix gewend bent (hell met attachments etc).

Dit werkt prima opzich, we gebruiken Entourage 10.1.6 om verbinding te maken met de Exchange server (Windows) en krijgen netjes de mail te zien. Wat alleen nog niet lekker werkt is de openbare/gedeelde kalender. Op de 1 of andere manier laat Entourage deze wel zien maar denkt ie dat het een e-mail folder is. Zo ziet het er ook uit. Ik heb al sync opties aangezet voor ook de calender events.. maar op de 1 of andere manier ziet Entourage niet dat het om een calender gaat ipv public e-mail folder.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Gaat je niet lukken, het wordt domweg niet ondersteund.... 8)7

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dit probleem heb ik ook met Kerio mailserver terwijl hier staat dat het werkt.

Entourage is dus best een klote pakket :/

Alle proemn in n drek

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18
Tja... Entourage != Outlook

Helaas, want ik had er ook op gehoopt dat je één op één over zou kunnen stappen van Outlook naar Entourage, maar dat zit er niet echt in... Wij maken op het werk namelijk heel veel gebruik van gedeelde kalenders enzo..

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Aangezien volgens de vorige posts het niet mogelijk is, hier 2 programmaatjes om iCal en Adresboek te syncen met een Exchange server.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18
Dat zijn twee mooie progjes! Die voor iCal is wat aan de prijs, maar dan heb je wel wat! :) Bovendien: in dit soort gevallen hoort toch eigenlijk je bedrijf de rekening op te pikken...

Liege, liege, liegebeest!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ondanks de naam ziet dat er wel goed uit :P

Alleen ik draai dus een Kerio mailserver en daarmee werkt het niet :/

Alle proemn in n drek

Pagina: 1