Toon posts:

ACER Travelmate 4000 omlijsting los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik heb zojuist mijn Travelmate uit RMA gekregen, prima in orde want ze hebben ondanks mijn een dode pixeltje toch een nieuw TFT scherm erin gezet ZONDER dode pixels.
Tip:
Stuur hem als je hem terugkrijgt zonder reparatie, hem opnieuw op met de mededeling dat je een bedrijf bent en dat je dit geen service vind en dat wanneer hij niet gerepareerd word je de consumentenbond inlicht en desnoods een rechtzaak aanspant.
Wat ik ook heb gedaan is een krantenartikel meesturen waarin staat dat een rechter beslist heeft dat ISO norm of niet schermen tegenwoordig geen dode pixels meer mogen bevatten en dat dit een fabricagefout is. Heb helaas geen link naar dat artikel, maar staat ergens in een online archief van de populairste krant(mag geen reclame maken natuurlijk)
Waar ik nu mee zit is dat het scherm wel is vervangen maar dat de omlijsting onderin los zit, dat wil zeggen er een gleuf is van dikke 5 - 7 mm waar dus heel makkelijk vuil en vocht in zou kunnen lopen. Ik heb geen zin om weer te gaan zeiken, dus wil dit mijn linkerhandjes zelf gaan opklussen(nieuw woord, combinatie van oplossen en klussen :) )
zijn er goede hobbyisten hier? Wat is aan te bevelen lijmen of doormiddel van plakstrips en eventueel suggestie voor een type of merk of een ander geniaal idee.
Acer doet het doormiddel van soort van bruin achtige harde substantie heb ik bij een vriend gezien die een keer het scherm heeft losgemaakt van de omlijsting, is dit lijm???

Bij voorbaat dank _/-\o_

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 23:38
Tip:
Stuur hem als je hem terugkrijgt zonder reparatie, hem opnieuw op met de mededeling dat je een bedrijf bent en dat je dit geen service vind en dat wanneer hij niet gerepareerd word je de consumentenbond inlicht en desnoods een rechtzaak aanspant.
Best grappig, een bedrijf dat de consumentenbond inschakelt :P

Dat er hier goede hobbyisten zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar waarom stuur je em niet weer terug, of waarom bel je niet met Acer. Zij hebben het probleempje veroorzaakt, dus geef ze dan ook ff de kans om het weer te fixen. Ook ivm garantie.

wat dat artikel betreft, het stond dus wel in die krant, en niet in een kwaliteitskrant, dus ik neem het met een paar bakken zout

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Als je zelf gaat "opklussen" zal je garantie waarschijnlijk vervallen....