Ik post mee in het "centrale ik zoek een game die ...." topic, en daar had ik een link geplaatst naar de bekende site van TheUnderdogs. Een mod genaamd "Terr" veranderde de link vervolgens naar de text :"Deze URL staan we vooralsnog niet toe, omdat sommige aangeboden downloads daar toch nog iets te twijfelachtig zijn".
Ik wilde bij deze even laten weten dat the underdogs op een volledig legale wijze werken. Dit kan omdat veel games buiten hun copyright vallen naar verloop van tijd, en zo freeware worden gemaakt (overigens door de producent zelf). Alle spellen waar die NIET zo is staat namelijk bij dat je contact op moet nemen met de maker, en waar mogelijk staat een demo van het spel erbij.
Als Terr nog twijfels heeft moet hij zelf maar even een blik werpen
.
Ik wilde bij deze even laten weten dat the underdogs op een volledig legale wijze werken. Dit kan omdat veel games buiten hun copyright vallen naar verloop van tijd, en zo freeware worden gemaakt (overigens door de producent zelf). Alle spellen waar die NIET zo is staat namelijk bij dat je contact op moet nemen met de maker, en waar mogelijk staat een demo van het spel erbij.
Als Terr nog twijfels heeft moet hij zelf maar even een blik werpen
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?