Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trojan horse Startpage. 19.J *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ben ik nogal een leek op computergebied in vergelijking met sommigen hier. Dus vandaar dat ik een beroep op jullie kunnen en kennen doe.

Het volgende:

AVG anti virus geeft aan in het Resident shield : 'Trojan horse Startpage. 19.J'
Een error while opening C:\ \ \Temp\se.dll

Wat ik ook doe....ik kom hier niet vanaf. En ik word er stapelNUTS van, het loopt ook steeds het internetverkeer te buggen e.d.

Hoe kom ik hier vanaf?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Trojan horse Startpage. 19.J HELP!!!
offtopic:
SCHREEUW!!! niet zo :o
Ik pas je topictitel wat aan. Er is geen brand.

[google=Trojan horse Startpage. 19.J] lijkt zo op het eerste gezicht meteen al antwoord te geven, die tips hielpen niet? Dat is niet helemaal duidelijk namelijk, dit wegens
Wat ik ook doe....ik kom hier niet vanaf.
Wat heb je dan al gedaan dan? Anders gaan we dubbele tips geven en dat helpt niet (zelf doen gaat sneller dan wachten op antwoord, en als bonus ben je meteen geen leek meer). Lees en gebruik natuurlijk naast de gegeven Google hits ook wel even alle sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan Beveiliging & Virussen. Juist als leek wil je heel veel handleidingen, todo's, FAQs, etc. lezen, daar staat al veel in. Zo ook in dit geval :)

edit:

(Reageren en het topic omhooghalen vind ik wat overdreven dus even zo: OK, mooi. Woei :) )

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 15-04-2005 08:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ah, opgelost allemaal. Ben er wel even mee bezig geweest maar kan nu weer lekker onbezorgd internetten. Bedankt voor de tips, en ik zal niet meer zo schreeuwen okay? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:44:
ah, opgelost allemaal. Ben er wel even mee bezig geweest maar kan nu weer lekker onbezorgd internetten. Bedankt voor de tips, en ik zal niet meer zo schreeuwen okay? :P
Hoi cohen,

ook ik heb last van het startpage.19.j trojan... ik zie dat het bij jouw opgelost is..
Kun je me uit de brand helpen want ik kom er niet van af.

alvast bedankt erik

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

F_J_K in "Trojan horse Startpage. 19.J *" geeft toch een aantal tips. Wellicht kan je die even doornemen? :)

offtopic:
Welkom op GoT :w

Signature