Toon posts:

wat te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik wil een nieuwe computer kopen, heb al een hoop op forums rondgekeken, maar weet niet zo goed welk moederbord. Ik wil in iedergeval een AMD processor. Tbird of Duron?
Ik ga er niet mee gamen, eigenlijk alleen officen. Is het dan zonvol een Tbird te nemen??

Dan het moederbord.
ik wil audio on board, geen Raid, ga niet oc'en
ata 100 lijkt me wel leuk, maar heb ik daar iets aan (ja tuurlijk, maar is het het geld waard gezien wat ik er mee doe)
ik zit zelf aan de msi k7t pro 2a te denken of kan ik net zo goed een iets goedkoper plankje van epox, gigabit og jetway kopen
isa sleufje zou leuk zijn, want ik heb nog een isa netwerkkaartje liggen.

ik hoop dat ik ik een beetje zinvolle antwoorden krijg

bedankt alvast
bakkie

Verwijderd

Misschien is een 2e hands pc iets voor jou, goedkoop 500.- ofzo voor p2 233:( meer heb je voor office:( toch niet nodig en deze oplossing is wel lekker goedkoop.

Verwijderd

Tja ehm Roys, misschien wil ie later wel upgraden.. zit je dan met je p233..
dus: koop nu een goeiekope duron 700 a 800 + msikt72a .. en gooi er over een tijdje , als ze erg goedkoop zijn, een tbird 1,2Ghz op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dan geen echte tweaker, maar een computer zelf bouwen vindt ik nog wel leuk

Verwijderd

Ik ben het met Gnorkers eens, let overigens wel op je voeding. Ik heb geen ervaring met een AMD systeem, ik heb ze wel gebouwd maar nooit gebruikt (KUT).
Dus misschien wat input van een Duron user, 300 Watt kopen ja ofte nee.... :?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 09 januari 2001 23:33 schreef Bakkus het volgende:
Ik ben dan geen echte tweaker, maar een computer zelf bouwen vindt ik nog wel leuk
Maar dan is een nieuw systeem toch nog zonde, koop dan 2de hands spullen/onderdelen, dan kan je hem ook inelkaar zetten.

Vind het zonde dat je met die PC allen met office gaat werken.

Ruilen voor mijn 386 *D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 22:47
Voor officen heb je geen killer processor nodig dus heb je aan een duron ruim voldoende

Een leuk mobo is de MSI K7T Pro 2A met ata 100 en audio onboard. Is een erg stabiel bord.
heeft alleen geen ISA maar een nieuw netwekkaartje kost ook maar rond de 30 gulden dus dat zijn de kosten niet

Voor een Duron is een 300 watt voeding niet noodzakelijk maar kan nooit kwaad natuurlijk. Let bij Duron en Thunderbird wel op dat ze een hele goede koeling nodig hebben want ze worden heeeel errug warm :)

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Verwijderd

Topicstarter
Is de standaard koeler die bv norrod of paradigit erbij levert niet voldoende?

ps ik heb een 300 watt voeding op mijn verlanglijstje staan dus dat komt wel goed

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 00:39 schreef Bakkus het volgende:
Is de standaard koeler die bv norrod of paradigit erbij levert niet voldoende?
Als je niet gaat oc-en wel hoor.....

/me gaat verder volledig mee met de anderen: prima keus die MSI met Duron....
Pagina: 1