Toon posts:

[Flash] foto presentatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een simpele foto presentatie.
Ik heb een aantal foto's en ik wil ze in flash met een fade als transition.

Dit moet toch makkelijk kunnen met flash mx 2004??
Ik zit bij verschillende templates te kijken, maar ik krijg niet voor elkaar wat ik wil.

Nu importeer ik alle foto's, maak voor alle foto's een graphic instance en zet daar 1 voor 1 alle foto's in. Dan zet ik ze vervolgens in de tijdlijn en maak ik bij elke foto een frame motion overgang van alpha 0 naar 100.

Dit is nogal veel werk voor veel foto's. Het lijkt me dat dit makkelijker moet kunnen.
BTW, het moet in Flash, dus aub geen andere progs aanraden.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Er zijn ook andere progs die Flash genereren, of mag dat ook niet? Dan zou je bijvoorbeeld naar www.jalbum.net kunnen kijken met de Bananalbum skin :)

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41
http://www.jeroenwijering.com/?item=Flash+JPG+Rotator

kijk daar eens naar.. is dat wat je bedoelt?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit is het effect wat ik wil bereiken.
Maar is dit niet mogelijk om dit te creeren in Flash MX 2004 proffesional zonder AS?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:22:
Ja, dit is het effect wat ik wil bereiken.
Maar is dit niet mogelijk om dit te creeren in Flash MX 2004 proffesional zonder AS?
niet echt nee; niet als je honderd(en) foto's moet doen.
Zeker niet als je gewoon dynamisch een willekeurige set foto's wil doen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door XangadiX op 14-04-2005 14:02 ]

Stoer; Marduq

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Flash is niet echt het pakket om een fotoslideshow met te maken als je het zo simpel mogelijk wilt. Flash MX Proffesional is zoals de naam aangeeft niet Macromedia Photoslidecreator MX ©, maar het is flash voor de professional die van zijn (of haar) actionscript houdt.

Als de simpele templates die erin zitten niet voldoen dan heb je geen enkele keuze anders dan je erbij neerleggen of zelf iets te scripten (of handmatig 100 layers met daarin 100 tweens oid, 30 minuten werk, scheelt een post).

Powerpoint zou iedereen het mee kunnen, CTRL+A > transition > fade through black > timer .... en klaar is mvkooten. Maarja dat is niet echt flash ;)

|{ brrr }] |

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

of handmatig 100 layers met daarin 100 tweens oid, 30 minuten werk, scheelt een post
als je handmatig 100 layers met 100 tweens gaat zitten coden dan ben je wel ietsje langer bezig dan 30 minuten, denk ik. Of misschien als je licht autistisch bent O-)

Stoer; Marduq

Pagina: 1