Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 21:24
Als radio en tevens gadgetfreak wil ik hier graag een soort van middenweg invinden. zo ook bij de aanschaf van een radio voor op mijn buro. Ik ben op zoek naar een kwaliteitsradio die dus puur en alleen radio is.

De koploper op dit gebied is naar mijn mening het merk Sangean. Zij maken radio's met veelal houten behuizing en tegelijkertijd met ZEER goede eigenschappen wat betreft de gevoeligheid van de radio.

Nu hebben ze zat analoge nostalgisch radio's die heel gevoelig zijn..maar ik zei het al..een gadgetfreak en dus op zoek naar een model met digitale uitlezing/rds etc.

Nu komt er in Mei/juni een SUPER mooi apparaat van hun op de markt zie hier:

http://www.sangean.nl/Ned...20Silver_pict_small.pjpeg

Dit is eigenlijk precies wat ik zoek maar kost een kleine 150 euro en ik wil dus niet wachten op mei/juni.

Aan jullie de vraag of ik misschien wat over het hoofd heb gezien wat betreft fabrikant / webshop van dit soort kwalitatief hoogstaande radio's. Het gaat mij dus niet om bv een wekkerradio maar echt iets wat je op je buro zet.

Hoor graag of jullie nog alternatieve in dit genre weten.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-11 06:56
Ook bekend met Tivoli Audio? Staat genoeg fraais op hun website, in veel gevallen ook aardig aan de prijs...

• xon
Ja meteen al een leuke binnenkomer als je op hun website kijkt :-) (sat radio)..maar helaas niet in nederland werkbaar vanwege andere satelliet ontvangst.

Maar is inderdaad precies wat ik bedoel alleen dan zoek ik echt digitale versie..nog meer suggesties anyone?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
ik kwam gisteren toevallig een leuk radiootje tegen in de reclame folder van blokker :x

http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week15/ (en dan de laaste bladzijde)

of het echt super kwaliteit is weet ik niet, maar het uiterlijk is te vergelijken met wat je zoekt.

€19,- geen geld toch :)

• xon
:-) deze staat momenteel op mijn buro..

Het is een remake op die gene die ik zoek maar kwalitatief dus echt 20 euro waardig...ik heb het dan vooral over de ontvangst..geluidskwaliteit overigens wel erg goed

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
xon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:11:
:-) deze staat momenteel op mijn buro..

Het is een remake op die gene die ik zoek maar kwalitatief dus echt 20 euro waardig...ik heb het dan vooral over de ontvangst..geluidskwaliteit overigens wel erg goed
uh welke bedoel je die van blokker?

als hij zo goed is, wat zoek je dan nog meer?

• xon
geluid is erg goed ja...maar als je 4x hetzelfde radiostation tegenkomt doordat de tuner in het apparaat compleet overstuurd wordt dan wil je wel wat anders :-)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Hmm...maar 1 speaker op dat ding? FM is toch stereo?

leoaq.fm // Jeune Loop

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-11 06:56
xon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:31:
geluid is erg goed ja...maar als je 4x hetzelfde radiostation tegenkomt doordat de tuner in het apparaat compleet overstuurd wordt dan wil je wel wat anders :-)
De tuners van Tivoli schijnen dat euvel dus totaal niet te hebben, ondanks dat ze op een model na, allemaal hartstikke analoog zijn. Staan ze om bekend, evenals om hun geluidskwaliteit.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
leokennis schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:59:
Hmm...maar 1 speaker op dat ding? FM is toch stereo?
:| Alsof je geen stereo signaal over 1 speaker kan sturen....

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

:| Alsof je er dan iets aan hebt...een mooie transitie van de muziek van links-->rechts komt dan gewoon van 1 plek...

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Ik gebruik gewoon een autoradio.
Werkt ook wel goed met Centraal antenne CAI

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:10

Videopac

Rommelt wat aan.

Philips PSS110?
http://www.press.ce.phili...6F72004CEF4C?opendocument

Schijnt een erg goed geluid te geven...

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:28
Staat hier niks leuks tussen? Wel een behoorlijke keus vind ik.
Zelfs Princess heeft tegenwoordig radio's zo zag ik. Maar of ze echt geweldig zijn... Kan je toch beter een Sangean, Sony of een Grundig nemen.
Pagina: 1