'gebroken toetsenbord'

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
He hallo,

ik vroeg me wat af. ik zie altijd van die stoere toetsenborden voor mensen die met 10 vingers typen. Dat ze zeg maar 1 tweeen gebroken zijn. Wat zijn jullie ervaringen met die dingen? Ik kan goed met 10 vingers typen, en zit met kromme polsen op een gewoon toetsenbord.
Is het wat die dingen of zonde van je geld? (ik heb geen RSI ofzo..volgens mij niet gevoelig voor :))

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

het is ff wennen, maar na een weekje met zo'n ding te hebben getyped wil je niet meer anders.
Ik heb er dus ook een en als ik nu op een 'normaal' toetsenbord probeer te tikken krijg ik alsmaar het idee dat m'n vingers in de knoop raken :) .

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• RdB_IA
  • Niet online
thanx...weet ik ook wat voor m'n verjaardag te vragen :)

• RdB_IA
  • Niet online
welke moet ik dan eigenlijk hebben?
Microsoft natural? (zie ik voor 75 piek bij m'n computerboer)

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een natural elite toetsenbord, heerlijk ding, typt geweldig, alleen op school is het dan weer kut om met een ander te typen

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 18:37

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

HEt werkt echt wel beter, het tikt lekkerder,

/me heb een M$ natural keyboard Pro, krijg je ook nog USB hub en extra toestjes erbij

is wel duurder ik heb 129 oid betaald, maar het werkt echt wel, thuis nog geen gevoel in mijn polsen gehad, op werk wel :(
Dus ik denk dat het wel werkt ja :)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Mijn toetsenbord is ook gebroken.

I think I neeeeeeeeeeeeeeeeeeed a neeeeeeeeeeeeeeeeeew keeeeeeeeeeeeeyboard .. :P

• RdB_IA
  • Niet online
he, bedankt voor de reacties!
en mensen zoals HlpDsK, flikker op hier! :( :(
ga buiten spelen ofzo

Verwijderd

Trek je huidige keyboard uit je kont, want dat zit vast niet lekker. En maybe dat je humeur dan wat bijtrekt. :(

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04:47
/me heeft de oude natural Elite, wel usb aansturing maar geen hub.

Tis een ongelooflijk fijn keybordje

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
me gaat denk ik ook maar ff zo'n toetsenbordje halen, als het echt relaxter typt

• RdB_IA
  • Niet online
haha..oh wat heb ik een pesthumeur vandaag :) (not..).
maar alsjeblieft. Het wordt steeds drukker hier op GoT, op zich niet erg als mensen met nuttige dingen alleen posten. Als iedereen die shit gaat rondstrooien wat jij doet, dan is het hier binnenkort helemaal niet tof meer, HlpDsK!

iemand verder ook ervaringen met andere merken? Bij www.eynstein.nl zag ik voor ongeveer 45 piek een Chicony Kb7903mb. Weet iemand of dit wat is? Niet erg duur he ;)
logitech heeft toch ook van die dingen?

of moet het toch maar een microzacht elite worden?

Verwijderd

Ik zou inderdaad voor de microzacht gaan zijn van zeer goede kwaliteit en nu het nieuwe model er is zijn ze ook lekker goedkoper. Het hub modem moet je niet kopen want deze hub kan alleen muizen of zo aan(niet powered) dus je kan er geen webcam aan hangen dus het heeft niet erg veel zin. Gewoon de oude microsoft elite USB nemen

Thavinny

• RdB_IA
  • Niet online
dus als ik het goed begrijp: de ouwe heeft geen hub, maar de nieuwe (goedkope) wel?
Voor m'n muis vind ik het wel aardig nuttig, als ik m'n toetsenbord in usb prik zonder hub dan heb ik helemaal niet meer zo'n ding over, aangezien m'n muis ook usb is.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 11:36
Waarom neem je geen cordless?

Verwijderd

OK ik zet ff alles op een rijtje:

Oude elite bord :(60 doekoe)
geen hub, geen extra functie knopjes In USB en ps2

Nieuw natural Pro (130 doekoe
wel een hub en met functie knopjes. Zowel ps 2 en USB aansluiting(de ps2 voor het keyboard en de USB voor het hubje).

In jouw nieuwe geval zou ik dan toch de nieuwe nemen aangezien je danje muis eraan kan hangen en dan nog een USB poort vrijhoud voor nieuw upgrades. Ook heeft deze wat functie toetsen zodat je minder hoeft te muizen en dan nog minder kans op RSI(een van de beste redenen om deze ramplank te kopen)hebt. Alleen jamme datie zo duur is 130 pie voor een toetsenbord is duur.

thavinny

• RdB_IA
  • Niet online
ok, en valkenier, is dat ook zo'n gedeeld ding dan van logitech? dan is het ook wel tof.
Alhoewel, ik zie het nu van een draadloos toetsenbord niet echt in (ben niet ech een fanatieke gamer die het toetsenbord op schootwil hebben ofzo, en om er batterijen in te gaan doen...)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 11:36
Logitech heeft een "gewone" cordless, maar ook een gebroken variant. Check maar even:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/promo_images/cordlesspro.jpg
Pagina: 1