Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ie6 Beveiliging blijft op hoog!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou zoals de titel al zegt, mijn ie 6 beveiliging kan ik aanpassen wat ik wil, maar blijft altijd op hoog staan. erg iritand dus!!!

Ik kan nu dus niet alle pagina's openen en bekijken...

Ik heb windows xp pro sp2 met mcafee security center. die tweede heb ik al uit gezet... gaf geen resultaat.

graag hulp!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand? :'(

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-11 20:11

pmeter

Poes!

Van IE weet ik niet veel. Je zou totdat je er achter bent wat er verkeerd is zolang een andere browser kunnen gebruiken. ;)
Ikzelf gebruik alleen opera. Als je aan die interface en snelheid gewend bent voel je je echt gehandicapt in IE.

Verwijderd

Dat probleem heb ik onlangs ook gehad. Bij mij ontstond het nadat ik Hitman Pro 2 had gedraaid. Ik heb toen een systeemherstel actie gedaan (XP) naar een dag vóórdat de beveiliging op 'hoog' leek te zijn vergendeld. Bij mij heeft dat gewerkt.
Een kennis die ook Hitman Pro 2 gebruikt heeft nog steeds hetzelfde probleem als jij hebt, maar die heeft ook geen systeemherstel gedaan. Het lijkt een soort overwrite te zijn.
Ik gebruik nu nog steeds Hitman Pro 2 en tot op heden is mijn beveiliging niet opnieuw 'op slot' gezet. Ik controleer dat elke keer. Het is af te raden om Hitman Pro te onderbreken. Want ik herinner me dat ik dat gedaan heb en dat ik daarna de overwrite heb ontdekt.
Zeker ben ik natuurlijk niet van dit causale verband, ook omdat ik nog met een ander aanverwant probleempje worstel. Als ik meer weet, laat ik het jou ook weten. Want het is inderdaad irritanT..

ES

PS: Opera is inderdaad prima, maar ook Firefox werkt uitstekend!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 22:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor heeft? :'(

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je werkt toevallig niet in een domein?>

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Pagina: 1