Sorry voor degenen die dit niet interesseren (wat ik me heel goed kan voorstellen).
Helaas gaat de studie niet zo heel best op dit moment (dat verslavende GoT ook
), wat oa komt door wisselen van universiteit halverwege (kan ik aan niemand aanraden), en heb ik besloten om een restart te doen. Dat laat dus zo'n 6 maanden open. En wat doe je dan? Nou werken iig. Dus ik denken, hmmm, Ampco lijkt me wel wat
. Dus ik ben vandaag in mijn auto gestapt en ben naar Maarssen gereden, ben bij Ampco naar binnen gelopen en heb gevraagd of ik er kon werken
. En waarschijnlijk ga ik werken op de TD daaro. Die repareren spullen van de verhuurafdeling en de verkoopafdeling van Ampco en van TM audio. Bovendien bouwen ze sets voor de verkoopafdeling, installeren die en regelen die helemaal af. Ook maken ze hun eigen controllers en floormonitors. Ergens hierin krijg ik waarschijnlijk een plek.
[Digifiel mode]Alles wat Ampco aan poweramps gebruikt is Crest en voor speakers gebruiken ze Renkus-Heinz(/Synco). En TM audio gebruikt Turbosound als PA
.
Ik hoor donderdag meer.
Jag
Helaas gaat de studie niet zo heel best op dit moment (dat verslavende GoT ook
[Digifiel mode]Alles wat Ampco aan poweramps gebruikt is Crest en voor speakers gebruiken ze Renkus-Heinz(/Synco). En TM audio gebruikt Turbosound als PA
Ik hoor donderdag meer.
Jag