Ik ga bij Ampco werken

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51
Sorry voor degenen die dit niet interesseren (wat ik me heel goed kan voorstellen).

Helaas gaat de studie niet zo heel best op dit moment (dat verslavende GoT ook ;)), wat oa komt door wisselen van universiteit halverwege (kan ik aan niemand aanraden), en heb ik besloten om een restart te doen. Dat laat dus zo'n 6 maanden open. En wat doe je dan? Nou werken iig. Dus ik denken, hmmm, Ampco lijkt me wel wat :). Dus ik ben vandaag in mijn auto gestapt en ben naar Maarssen gereden, ben bij Ampco naar binnen gelopen en heb gevraagd of ik er kon werken :). En waarschijnlijk ga ik werken op de TD daaro. Die repareren spullen van de verhuurafdeling en de verkoopafdeling van Ampco en van TM audio. Bovendien bouwen ze sets voor de verkoopafdeling, installeren die en regelen die helemaal af. Ook maken ze hun eigen controllers en floormonitors. Ergens hierin krijg ik waarschijnlijk een plek.
[Digifiel mode]Alles wat Ampco aan poweramps gebruikt is Crest en voor speakers gebruiken ze Renkus-Heinz(/Synco). En TM audio gebruikt Turbosound als PA :).
Ik hoor donderdag meer.

Jag

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
Jag goes on the road :)
Helaas van je studie jag
en veel suc6 bij je nieuwe baan
(heb t zelf ook gedaan trouwens met studie gestopt en gaan werken)
edit
DIE AMPCO FLOORS GAAN LOEI HARD :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Iig succes toegewenst! :)

Verwijderd

Succes, Jag ! En doe de groeten aan Casper bij Ampco. We spreken elkaar daar wellicht...

• Jag
Nee, niet on the road (tenminste niet bij Ampco, wel bij Enschedeploeg).

En het lijkt me wel leuk hoor dit werk, alleen ik wil echt wel weer terug studeren. Zo vervelend is dat nl niet :).

Jag

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
Al mocht je nou niet met al dat goede spul willen werken jag hebn ik ook nog wel wat nummers voor je :) maar dan moet je met DB enzo aan de zeul :)
je kan ook Holland PA nog proberen
die werken met carver en Eaw :) zitten in amsterdam die dames maar dat wist je al geloof ik

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Jag
Op dinsdag 09 januari 2001 22:56 schreef tiethoff het volgende:
Succes, Jag ! En doe de groeten aan Casper bij Ampco. We spreken elkaar daar wellicht...
Casper? Wie is dat? En jij hebt ook iets met Ampco te maken? Explain.....

Jag

• Jag
Ik denk niet dat mijn ouders het gaan trekken als ik een on the road baan ga nemen. Ik vind dat zelf wel wat hebben. Relaxte sfeer, helemaal het tegenovergestelde van ambterlijk. Maar mijn ouders (ik woon nu weer thuis) geven mij echt heel veel vrijheid (ik heb nog nooit om een bepaalde tijd thuis hoeven komen met uitgaan bijv), maar ze trekken het best slecht als ik er een nachtelijk leven op nahoudt (die neiging heb ik nogal ;)).

Jag

Verwijderd

Wij huren zeer veel spullen bij Ampco (zeer tevreden hierover), maar dit is niet de plek om reclame te maken.

• Jag
Wij, wat doe je dan precies? En wat huur je?
Ik realiseer me dat ik iets teveel met de naam van dat :P bedrijf heb rond lopen spuien, edit was wel op z'n plaats.

Jag

Verwijderd

Wat ik al schreef: speakers, mixers, know how.

• Jag
Om mee te touren ofzo? Volgens mij heb je het nog nooit verteld nl.

Jag

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Just curious, welke studie deed je dan en waar?

• Jag
Elektrotechniek aan de TUE. Leuke studie hoor, alleen als je halverwege het trimester komt binnenvallen, gaat het wat minder. Komt bij dat ik nou niet echt geweldig heb gewerkt, dus..maar goed, het is geen SG hier. Ik ga wel opnieuw beginnen hoor :).

Jag
Pagina: 1