Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

5,25" Bracket

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Heeft iemand misschien nog een idee voor een 5,25" Bracket?
Ik heb 1x Aerogate II, 1x Nec DVD/RW, 1x Zelfgemaakte aan/uit schakelaars.
Nu wou ik misschien een LCD (Maar wat voor iets?)
Wat me ook een goed idee is om 3x een 30x30 mm fan's erin te doen met een fan guard.
Maar nu wil ik die 30x30 mm fan's in het blauw hebben (ledjes). Weet iemand waar ik dit kan kopen? Of iets anders leuk voor erin :). Niet zoiets als Aerogate plz

[ Voor 3% gewijzigd door AkTje op 13-04-2005 22:07 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:02

Piggen

Lekker bakkie

Het is "bracket". En ik zou er in ieder geval geen fannetjes in zetten, tenzij je er een hoop herrie bij wilt :)
Zo'n lade erin is misschien wel leuk, maar je gaat niet dood als je er niets instopt hoor ;)

edit:
een DVD-speler erbij lijkt me inderdaad de beste optie

[ Voor 19% gewijzigd door Piggen op 13-04-2005 22:03 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:24
Je wilt ze per sé vol hebben? Why?

Zet er een DVD-lezer bij, kun je on-the-fly kopiëren, imo nuttiger dan wat je nu wilt ;) 30mm fans kan, hou er wel rekening mee dat deze of bijna geen luchtverplaatsing geven óf op een verschrikkelijk hoog toerental draaien waardoor ze ook veel geluid gaan maken.
LCD'tje kan natuurlijk ook, is genoeg over te vinden :)

Oh, en het is een bracket?

[edit]
En overigens, als je moet gaan nadenken wat je er in wilt zetten, laat ze lekker leeg. Wie weet wil je over een tijdje een optical drive erbij (blueray? oid?), besluit je dat een removable hdd bracket toch wel handig is, of iets anders... dan kun je een grotere case gaan kopen omdat je het nu nodig vond al je slots te vullen... maarja, dat is just my opinion.

[ Voor 33% gewijzigd door Xander op 13-04-2005 22:07 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• AkTje
Mah ik brand toch nooit eingelijk :)
Een hd bracket zal niet nodig zijn met 400gb,
Toch bedankt dat jullie vertellen, ooh en overgens. Geluid maakt mij niet zo veel uit eingelijk 8)7
Om er niets te zetten weet ik nog net zo niet, ik heb zo'n plaatje verknalt met dremelen dus wou er iets tussen zetten.

* snelle reacties btw :)

[ Voor 6% gewijzigd door AkTje op 13-04-2005 22:07 ]

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hey AkTje... nah, je kast zag toch niet zo leeg uit op RomLAN hoor ;)...
Maar LCD'tje, -> www.modwarehouse.com <- daar staan er een boel ;).. en de prijs is niet mis, ook leuk om een boel info op te kunnen zien :p ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• AkTje
Hehe kheb nieuw systeem en dus ook maar 1 dvd brander dus plaats over O-)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

als herrie niet uit maakt, pak 40 mm fans (die kunnen tog ook ofniet ?)

http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=339

10 m3/h op 18 dba, is egt niet verkeerd voor zon kleine fan ;)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Heeft iemand misschien nog een idee voor een 5,25" Bracket?
[...]
Of iets anders leuk voor erin . Niet zoiets als Aerogate plz
Bouw in of bouw uit: router, accespoint, hub, kvm, ups, lcd, mediabay, memorycardreader, touchpad, audiofrontpanel, serial/parallel I/O, airduct, VU-meter, baybus, HDD-slede, tapedrive, voeding-molex etc. Genoeg ideen te vinden in CME/HW/Pricewatch ;)
Nu wou ik misschien een LCD (Maar wat voor iets?)
Neem op je gemak de CME: LCD Faq eens door, daar staan een paar goede starters plus links naar shops.
Maar nu wil ik die 30x30 mm fan's in het blauw hebben (ledjes). Weet iemand waar ik dit kan kopen?
Gebruik van ledjes staan beschreven in de CME LED Faq. Shops met LED's in het assortiment kun je vinden in CME Links: Elektro & Elektronica winkels. Shops met 30mm fans in het assortiment kun je oa. vinden in de Pricewatch: 30mm.

Kortom, wij kunnen absoluut niet bepalen wat voor jou handig is en wat jouw smaak is. Ga eerst eens aan de gang met de info/naslagwerken die tot je beschikking staan. Zie ook de CME Policy voor wat wij verwachten in dit subforum :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 00:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.