[Vacature] Algemeen Crewlid en PV-Dnet

Pagina: 1
Acties:

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Floppus heeft aangegeven het te druk te hebben waardoor hij zijn taak als Algemeen Crewlid en PV-Dnet niet meer kan vervullen. Daarom heeft hij besloten te stoppen. We willen hem bedanken voor de tijd die hij erin heeft gestoken.

Daarom zijn we nu op zoek naar een Algemeen Crewlid en een PV-Dnet. Heb je interesse in een van de functies en voldoe je aan onderstaande voorwaarden, stuur dan een mail naar vacature@dutchpowercows.org .

Algemeen Crewlid

De functie van algemeen crewlid is een functie waar we bij de laatste crewverandering invulling aan hebben gegeven. We zoeken dan ook een actief iemand die alle vookomende taken wil vervullen en die regelmatig on-line is en vooral tijd in DPC wil stoppen.
Voor een complete omschrijving van de functie kun je op dit WDO linkje klikken en exact nalezen wat er van je verwacht wordt.
Reken er op dat je gemiddeld ongeveer 30 minuten per dag kwijt bent aan het zijn van crew (niet alle dagen natuurlijk)

PV-Dnet

Omdat niet iedereen precies zal weten wat een projectvertegenwoordiger doet, hieronder nog maar even een korte uitleg:

Voor deze functie van projectvertegenwoordiger zoeken we natuurlijk iemand die de functie met enthousiasme wil vervullen. Behalve dat verwachten we ook dat de nieuwe projectvertegenwoordiger:
- ruim voldoende kennis heeft van de Dnet projecten (RC5-72 en OGR-25).
- zin en tijd heeft om alle Dnet-ers te ondersteunen, dit o.a. door de FAQ's te ontwikkelen en allerhande vragen over de projecten te beantwoorden.
- dit minimaal een jaar zou willen doen (als de projecten dan nog lopen)

Het zou helemaal mooi zijn als hij/zij op IRC aanwezig is om mee te denken en te babbelen over alles wat op ons pad komt.

Voor alle functies geldt dat je een schoon GoT record moet hebben

De vacature termijn sluit op 20 april 2005

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-02 19:43

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Er zit toch geen minimale leeftijd aan PV he?

* Gromba kijkt naar vinge...
Owke, ik ga er over nadenken :)

Gromba.nl

Verwijderd

jeetje alweer een vacature ;)

ik zal ff kijken of ik mee ga doen na de afgang van de vorige keer :P

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02 13:00

Wessie

Noizy Cows Crewmember

* Wessie stemt op Pim. ;)
(als PV dan he)

[ Voor 33% gewijzigd door Wessie op 14-04-2005 12:12 . Reden: ff iets verduidelijken :) ]

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Als helemaal niemand anders het zou doen dan zou ik het oppakken maar ik denk dat als crew/statsposter ik eigenlijk al nadrukkelijk genoeg aanwezig ben, ik stel me dan ook niet beschikbaar.
Mocht er niemand zijn om de FAQ's / easy install how-to / perproxy FAQ enz enz te maken dan zal ik eens kijken of ik nog een paar minuten heb :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Gromba schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:04:
Er zit toch geen minimale leeftijd aan PV he?

* Gromba kijkt naar vinge...
Owke, ik ga er over nadenken :)
k, ga ik voor de crew vacature :P

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:58:
[...]

k, ga ik voor de crew vacature :P
Jeeej, als we beide worden aangenomen hebben we 3 PV's, 1 statsposter en 1 crew in ons team :P

Gromba.nl

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 10:16

Pyrus

Hardknock life

Gromba schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:07:
[...]

Jeeej, als we beide worden aangenomen hebben we 3 PV's, 1 statsposter en 1 crew in ons team :P
Neuh, we zijn niet bezig met DPC over te nemen ofzo hoooooor O-) :P

maareh, ontopic trouwens: ik ga niet solliciteren

[ Voor 11% gewijzigd door Pyrus op 14-04-2005 17:03 ]

LinkedIn

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 20:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Pyrus schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:02:
[...]

Neuh, we zijn niet bezig met DPC over te nemen ofzo hoooooor O-) :P

maareh, ontopic trouwens: ik ga niet solliciteren
Hmmm dan missen we alleen nog een coder en hebben we overal vinger in de pap :+

Verwijderd

SandStar schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:58:
Hmmm dan missen we alleen nog een coder en hebben we overal vinger in de pap :+
Jajajaaa!!! Maar ik heb toch al gezegd dat ik voorlopig loner wil blijven!?! :P :+

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 20:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:14:
[...]

Jajajaaa!!! Maar ik heb toch al gezegd dat ik voorlopig loner wil blijven!?! :P :+
Gromba, Pyrus; jullie pakken zn voeten en dan mep ik em wel neer. Die vis is zo binnengehaald zie ik :+

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

SandStar schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:16:
[...]

Gromba, Pyrus; jullie pakken zn voeten en dan mep ik em wel neer. Die vis is zo binnengehaald zie ik :+
*kijkt* hij heeft geen voeten! Op naar plan B; afleiding.
_piranha_ kijk, een vogel!
offtopic:
we gaan wel erg offtopic zo

Gromba.nl

Verwijderd

Floppus bedankt voor alle tijd en moeite die je aan DPC geschonken hebt.
Ik weet vanuit een klein stukje ervaring wat je aan tijd hebt besteed aan DPC en vooral aan D-net.
Erg jammer om te horen dat je er geen tijd meer voor hebt, want in mijn ogen ben en was je een toppert.

Verwijderd

Na de mokkerslag die Pim zijn stemmers bij de stemming van de vorig vacature heeft uit gedeeld doe ik nogmaals een gooi naar deze vacature. :)

Floppus bedankt voor je inzet en succes met alles wat je nu met je vrije tijd gaat doen. _/-\o_

Verwijderd

mja... Het vrije tijd verhaal klinkt leuk :) In het eggie komt het er gewoon op neer dat ons bedrijf, waar ik in 1999 zo gek ben geweest de gok te wagen en er in te stappen, inmiddels gegroeid is van 4 man naar meer dan 50.

Op de een of andere manier draaide ik voorheen wel lange dagen, maar kon toch de tijd vinden DPC goed te ondersteunen. Nu is het er gewoon niet meer bij te doen, niet omdat een vraag teveel is, maar omdat het achtergrondwerk steeds meer moeite kost.

Helaas (voor jullie :P) zijn jullie nog niet helemaal van me af, aangezien ik me wel blijf inzetten bij d.net, en van daaruit gok ik dat er vooral met de nieuwe PV regelmatig contact zal zijn. D.net is trouwens ook één van de redenen om het PV schap neer te leggen; ik heb meer tijd nodig om daar zaken te regelen die DPC ook ten goede komen.

Iedereen bedankt voor de leuke tijd, ik heb genoten van de discussies, de teamspirit en de geestdrift van d.nettend DPC.

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57

BwO

Up The Irons!

Floppus bedankt!!! Maar we zijn toch niet van je af? :'(

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37

reiker

dan jij!

Dankjewel Floppus! We hebben erg veel aan je gehad :)

Zo gezegd, zo gedaan.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:40

NightBird

DPC-Crew Coding
*schop*

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

*schopt NightBird terug* durf je wel zomaar een beetje gaan schoppen :P

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:21
Floppus bedankt!!! _/-\o_

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/kick.gif
Nog 3 dagen heren en dames om u in te schrijven. O-)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:40

NightBird

DPC-Crew Coding
*schopt killerog nog maar es*

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

*wrijft over zijn achterste*

Wat heb ik nu weer misdaan? Ik moet nog een mailtje sturen ja ik weet het. Maar ik weet nog niet voor welke van de twee.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het is dat de d.net PV functie niet standaard met een crewfunctie komt anders had ik wel overwogen om te reageren. Nu zie ik de uitdaging niet. Ik begrijp trouwens niet dat er _nog_ een algemene crewfunctie bij moet komen. Er zitten namelijk, volgens mij, al enkele algemene crewleden uit hun neus te eten maar daar kan er nog wel eentje bij of zo :?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• iisschots
MarkB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:53:
Het is dat de d.net PV functie niet standaard met een crewfunctie komt anders had ik wel overwogen om te reageren. Nu zie ik de uitdaging niet. Ik begrijp trouwens niet dat er _nog_ een algemene crewfunctie bij moet komen. Er zitten namelijk, volgens mij, al enkele algemene crewleden uit hun neus te eten maar daar kan er nog wel eentje bij of zo :?
Floppus had 2 functies, PV-Dnet en Algemeen Crewlid, dus lijkt het mij logisch dat we ook voor beide een functies een nieuwe zoeken. Het hoeft niet persee 2 personen zijn. Als jij wil mag je dus op beide functies reageren.

• iisschots
En toen had men nog maar een paar uur om te reageren :)

• iisschots
Vanaf nu is de inschrijving gesloten. We zullen de stand even opmaken.

Verwijderd

*klein schopje*

wanneer kunnen we gaan stemmen?
Pagina: 1