Logitech Cordless Click Plus Optical Mouse

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Wie heeft hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/3861.jpg

info

Ik wil deze gaan gebruiken bij mijn laptop, dus ik zoek een muis met zeer kleine receiver en het liefst in de vorm van de MX-serie (geen mini-muis, ik heb geen mini-handen :))

Is de optical engine hetzelfde als van de MX-serie? (kan ik nergens vinden). Het aantal dpi is wel hetzelfde (800dpi).

Ik speel geen spellen die snelle muisbewegingen vereisen, dus daarvoor is het niet nodig. Ik vraag me wel af of er tegenwoordig nog lag is bij draadloze muizen.

Die bluetooth muis (MX900) zou ideaal zijn als deze ook die tilt-wheel van de Click mouse zou hebben. Ik heb hier even mee mogen spelen en dit is toch wel erg handig.

Iemand ervaringen of suggesties?

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 13-04-2005 21:55 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

lijkt mij ook een goede muis, maar ik zoek eigenlijk zon soort muis met mini-receiver en oplaadstation, heb geen zin om een berg geld aan batterijen te verspillen

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Ik heb hem ondertussen al 2 maand en ben erg tevreden.
Werkt niet zo goed als de MX510 die ik ook heb. Receiver is klein en zit niet in de weg bij een laptop. Batterijen gaan een maandje mee, dus ook netjes...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:10:
Ik heb hem ondertussen al 2 maand en ben erg tevreden.
Werkt niet zo goed als de MX510 die ik ook heb. Receiver is klein en zit niet in de weg bij een laptop. Batterijen gaan een maandje mee, dus ook netjes...
is de batterij oplaadbaar?