Cpu geschiedenis

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Mijne
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 09:07
Ik ben bezig om een stuk te schrijven op m'n website over de geschiedenis van de CPU, in dit geval de x86 geschiedenis, een eerste gedeelte is af en kan hier worden bekeken.
Het is maar een begin, als er genoeg interesse voor is dan start ik de restelijke timeline ook zo spoedig mogelijk.
Als iemand een stukje tekst voor me heeft over een andere CPU architectuur dan zie ik die graag tegenmoet!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
'een stukje tekst' ? Er zijn vele boeken welke dit onderwerp al behandelen, evenals websites (zelfs hier @ GoT). Als je de rest van je tekst niet zelf schrijft, maar stukjes aangereikt laat krijgen, heb je al gauw een copyright probleem. Als ik jou een stuk tekst geeft, weet jij nooit of ik wel zelf het auteursrecht op dat stukje had.

{signature}

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zoek ff op http://nl.wikipedia.org .. staat heel veel op over dit onderwerp.

• Mijne
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 09:07
Tja, als ik teksten klakkeloos over zou nemen ok, als ik me echter in de tekst verdiep en hier een eigen draai aan geef, heb ik dan nog te maken met die copyright?
Gewoon teksten overnemen doe ik dus absoluut niet, dan zou ik beter een linkje kunnen zetten, scheelt me wat werk ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GoT is niet bestemd voor wervingacties. Maar hierover is genoeg op het Internet te vinden :)

Vanuit GoT kun je dit wel gebruiken:
PMG FAQ » Technische PMG documentatie
PMG FAQ » Een overzicht van alle chipsets en CPU's

Dit topic is gesloten.