Sluiten account enzovoorts.....

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Topicstarter
Dag lieve kijkbuiskinderen,

Ik heb vanavond een tijd met Arjan van Leeuwen, lid van de t.net crew, zitten babbelen over de zaken die ik allemaal gezegd heb enzo. Op zijn initiatief overigens, hij nam via ICQ contact met me op.
Gedurende dit gesprek heeft hij wat dingen duidelijk gemaakt over de gang van zaken bij t.net, wat op zich al wel bekend was, maar gewoon nog even een keertje aangestipt werd. Dit gesprek was heel vriendelijk van toon en ik heb totaal geen ruzie met iemand lopen schoppen :). Arjan heeft getracht mijn mening bij te schaven omtrend alles dat gebeurd is. Mijn mening bijschaven gebeurt niet zo 1 2 3, dus ook nu niet ;).

Het volgende is er uitgekomen: Mijn verzoek tot opheffing van m'n t.net account trek ik in. Ook neem ik mijn woorden terug die door enig lid van GoT of de crew als aanstootgevend beschouwd zou kunnen worden. Dit neemt niet weg dat ik nog steeds dezelfde mening heb!! De, in mijn ogen, gewaardeerde users als Onno, Wildhagen, Hlpdsk, Otis en nog veel meer (Arjan vond deze personen ook op positieve wijze bijdragen aan het niveau van de site. Hij heeft ook niet deelgenomen aan de afkraak-votes.) op de vertoonde wijze tegen de schenen schoppen vind ik nog steeds een minne streek, die niet meer voor moet komen. Ik heb dus nog altijd dezelfde gedachten over de zich, in mijn ogen, misdragende crew-leden, hoewel ik deze gedachten niet meer zal ventileren (iig niet op de eerder vandaag door mij gebruikte wijze). Mijn mening over deze personen kan/zal zich in de loop der tijd weer in de positieve marge begeven, als deze mensen hun werk hier normaal doen en dit soort dingen niet weer aan het licht komt. Dat kan dus door geen "grappige" (lees: trollerige) nieuwspostings te doen en users normaal te behandelen.

We zullen zien wat de toekomst ons brengt.

Ik heb dit bericht mede op verzoek van Arjan geplaatst, ook om de gemoederen wat tot bedaren te brengen. Zoals eerder al is gezegd zal niemand van mijn vertrek wakker liggen, maar op zich zit men hier ook niet te wachten op het vertrek van een fanatiek gebruiker (al lange tijd van t.net, sinds een tijdje van GoT).

OK mensen, chillen met de billen, pak er een biertje bij!

Oh ja, zet ook meteen maar op slot hoor :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

tof :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zo'n topic wil ik ook wel reageren. Ik heb me tot toe overal bijgehouden omdat het een beetje chaotic was.

Hillie, ik denk dat je op een goede wijze ten toon spreidt wat je denkt en wilt... Nice one.

Verwijderd

Jeps dit is idd wel ok :)

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Tot dusverre bedankt voor de positieve reacties! :) Oh ja... waar is dat bier? (8>

Verwijderd

Jah hou op over bier, ik moet lijnen. Ik zit nu dus water te drinken uit me favo halve liter bierpot. En dat doet pijn...

Verwijderd

Ik ben blij dat er nu wat zinnigs uit de tweakers.net crew komt... Dat topics sluiten en vreemd reageren is ook niet echt goed voor de sfeer...

Toch blijf ik het lomp vinden dat een aantal adjes erg arrogant blijven reageren... Ik heb dat in de laatste posting van je vorige topic al uitgelegd (daarom zit hij waarschijnlijk ook op slot...) dus daarom zal ik het nu niet weer doen...

Gegroet

edit:

Ik zie nu ik het nalees dat mijn toon nogal negatief is... Zo is het niet bedoeld, ik heb meer baat bij een goede sfeer hier

• AntonT
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

Op dinsdag 09 januari 2001 22:35 schreef Hillie het volgende:
Tot dusverre bedankt voor de positieve reacties! :) Oh ja... waar is dat bier? (8>
Kom binnenkort eens naar de VB. Inmiddels ben ik daar proeflid en komende maand zo af en toe aan het werk... Dan krijg je van mij een biertje. ;)

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Kom binnenkort eens naar de VB. Inmiddels ben ik daar proeflid en komende maand zo af en toe aan het werk... Dan krijg je van mij een biertje. ;)
Woohoo! Nou, ik zuip je arm hoor!! Geintjuhh.... als je nou een lekker wijf... uhh... een esthetisch bijzonder plezante jongedame was, dan lag m'n tong al achter in je mond en m'n handen onder je shirt :9. Oh ja, dat doet me er aan denken... wanneer is je zusje er? :9~

Edit: Foei Hillie! Je moet nog naar de VS (dat heeft dus een reden.... ;))

• AntonT

AntonT

One Ton!

Op dinsdag 09 januari 2001 22:55 schreef Hillie het volgende:

[..]
Woohoo! Nou, ik zuip je arm hoor!! Geintjuhh.... als je nou een lekker wijf... uhh... een esthetisch bijzonder plezante jongedame was, dan lag m'n tong al achter in je mond en m'n handen onder je shirt :9. Oh ja, dat doet me er aan denken... wanneer is je zusje er? :9~

Edit: Foei Hillie! Je moet nog naar de VS (dat heeft dus een reden.... ;))
Over het eerste stukje zeg ik maar nix... 8-)

Verder heb ik geen idee wanneer mijn zusje hier zal zijn... Ik denk dat ze iig wel in de zomer eens langskomt. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Lieve Adjes is nadrukkelijk niet bedoelt om over bier of - nog erger - vrouwen te praten :). Laat dit reden zijn voor het gevraagde slotje.

• AntonT

AntonT

One Ton!

Dat zal ik dan maar bij deze zelf doen...
Hillie, je kan me bereiken op ICQ 20343688
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.