Hoi Pear123 en welkom op GoT.
Ik zie dat dit je eerste topic is. Helaas voldoet je topic niet helemaal aan de verwachtingen die we in
Programming & Webscripting van een topic hebben.
Om de zaken in dit subforum wat prettiger te laten verlopen, is
P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic gemaakt, waarin onder andere uitgelegd wordt welke topics in dit subforum horen, en er staan wat veelgestelde vragen voor een groot aantal omgevingen en talen. Ook is er nog
P&W FAQ - De "quickstart", waarin beschreven wordt welke activiteiten er vooraf gaan aan het plaatsen van een topic. Vooral eigen inzet wordt gewaardeerd, en dit is ook wat ik mis in jouw topic.

Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je gezocht? En wat heb je gevonden? Waarom was dat niet goed?
Je zal simpelweg een id moeten opvragen uit je database middels een query, en dat id kun je dan doorsturen in de URL. Afhankelijk van met welke taal je werkt (ik neem aan PHP, maar dat lees ik nergens) moet je dan op de een of andere manier die variabele ophalen uit de GET-string van je request. Dit is nogal basic stof, en het wordt dan ook in elk boek en elke tutorial over MySQL in combinatie met PHP behandeld.
Ik gooi nu je topic op slot. Je bent vrij om een nieuw topic te openen, maar denk daarbij wel aan de hierboven genoemde FAQ's.