FSB wil niet hoger dan 110 MHz!!:(

Pagina: 1
Acties:

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Heey mensen, ik ben dus al enige tijd bezig te proberen om mijn processor over te klokken. Nu zijn er een paar problemen.... ten eerste ben ik vandaag bezig geweest op op mijn CPU(Athlon 800 MHz) de bruggen te verbreken en deze in een andere combi te zetten. Na veel gedoe en het niet verbreken van een brug(eerste poging) vertrouwde ik het niet meer en ben er mee gestopt. Toen heb ik dus mijn FSB weer moeten verhogen... dit had ik al eerder gedaan, maar hij ging niet hoger dan 110 MHz!;( Nu zul je wel denken, je zet hem in de bios hoger en dan doet hij dat gewoon, maar het vreemde is.. de bios zet dan de FSB weer op default na het rebooten:( Ik weet niet waar het aan ligt, in ieder geval niet aan mijn voltages, die heb ik namelijk op het maximale gezet. Help mij met dit probleem, oh ja, mijn mobo zuigt eigenlijk ook wel... MSI KT7 PRO. Dus wat moet ik doen of veranderen wil ik de FSB hoger zetten dan 110 MHz???

HELP!!!!!:P

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 16:16
Is dat een ouwe athlon ofzo, waarvan je de multiplier niet kan overklokke?
Anders ben je verkeerd bezig..

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
nee athlon is pas een maandje of 3 oud!

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

je hebt mazzel dat je een FSB van 110 haald, de meeste halen net 100-107, een athlon is niet geshikt om met FSB te overklokken (met de Via KT133 chipset op het mobo dan)met de KT133A(=266 MHz DDR mem) kan het wel, maar wees bij dat ie op 110 MHZ komt.

ps heb je een MSI K7T Pro 1 of 2??? met de 1 kan je NML niet multiplyer OverClocken, met de Pro2 wel.

If there's Oldskool i'm there

• Solosmots
Oeps, nee dan is het anders. Multipliers kan je alleen maar overklokken, FSB's totaal niet d8 ik zo. Dan houdt het trouwens gauw op, als je alleen de FSB wil'Tunen'
Ik zou dus maar ff kijke naar die bruggen, anders wordt ut nix ;(

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Euhmm ja maar heb je een goed idee op die bruggen te verbreken?? Lukt echt niet zo goed zoals ik had ged8! :( Iemand een tip, ben dus al aan de gang geweest, maar ja, dat lukte niet echt! Je mag namelijk ook niet snijden! Trouwens kan ik hem beter op 900 of 950 MHz zetten als ik met de bruggen aan de gang gaat!

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

met een laser snijder.... :)

If there's Oldskool i'm there

• Solosmots
MM net als die gast die met een stanley mes zijn proc naar de klote had geholpen..
Tja Risk of Overclockin'....
En een AMD proc isnie duur, dat valt mooi mee!
Pagina: 1