We gaan op het werk een paar kleurenlasers aanschaffen. Nou sturen we wat Powerpoint sheets, wat brieven en wat Excel grafieken over de mail naar de fabrikanten, die ons dan een printje terugsturen om te kijken en te vergelijken. Nou vraag ik me af of er specifieke testpatronen en foto's zijn die echt het onderste uit de kan halen en waar je goed mee kan beoordelen welke kleuren, kleurovergangen, fijne lijnen enz. de printer aankan. Ik heb al gegoogled naar 'laserprinter test picture' maar vond eigenlijk niet veel. Iemand ideeen/bestanden/links?
Als je powerpoint, brieven en wat excel grafieken wilt printen, dan heb je toch geen "top-of-the-art" printer voor nodig ?
Printen jullie wel meer dan dat, dan lijkt het mij zinvoller om deze bestanden te emailen.
Ik ben nog geen klant tegengekomen die op- of aanmerkingen had over een standaard kleurenprinter als het om dat soort "losse" printjes gaat.
Printen jullie wel meer dan dat, dan lijkt het mij zinvoller om deze bestanden te emailen.
Ik ben nog geen klant tegengekomen die op- of aanmerkingen had over een standaard kleurenprinter als het om dat soort "losse" printjes gaat.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
In de C't gebruiken ze een bepaald plaatje met veel kleur en details voor het testen van scanners en printers. Volgens mij staat dat ook op de cd die bij hun blad zit.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange