Toon posts:

hitman

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch weer een (voor veel van jullie domme) vraag stellen.. :P

op een ander topic werd mij aangeraden hitman 2.0 pro te downloaden tegen spyware, ik heb dat gedaan en het geïnstalleerd maar hij wil het programma niet runnen :/ weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:06
Hoe bedoel je hij wil niet runnen, wat gebeurt er als je het programma opstart e.d.?

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-04 05:51
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:48:
Ik ga toch weer een (voor veel van jullie domme) vraag stellen.. :P

op een ander topic werd mij aangeraden hitman 2.0 pro te downloaden tegen spyware, ik heb dat gedaan en het geïnstalleerd maar hij wil het programma niet runnen :/ weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
Het draait enkel op Windows 2000 en XP. Niet op Windows 98 en Millienium Editie. Misschien een antwoord op je vraag.

Verwijderd

EricJH schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:49:
[...]

Het draait enkel op Windows 2000 en XP. Niet op Windows 98 en Millienium Editie. Misschien een antwoord op je vraag.
Die melding krijg je dan ook.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb xp dus zou het moeten doen..

als ik het progje run zegt ie dat ik opnieuw mot installeren.. heb ik nu al 2 keer gedaan en nog geen succes :/

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

post je hijack this log eens?

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
En wat als je het probeert in veilige modus?

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-04 05:51
SSH schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:53:
post je hijack this log eens?
Of doe eerst een spyware scan met de losse scanners. Misschien dat er iets in de weg zit.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook ad-aware geinstalleerd op mijn pc.. mss dat het daar door komt?

hij zegt: Hitman Pro pad ongeldig. Verwijder hitman van uw pc en installeer het opnieuw.. wat ik dus ondertussen al 2 keer gedaan heb

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Even blijven proberen en anders even mailen? GoT is in ieder geval geen eerste hulp bij installatieproblemen. Raadpleeg daarover Registratievoorwaarden en faq nog maar eens even en Spider.007 in "ISTsvc"

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.