Toon posts:

ISTsvc

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb op mijn computer (windows xp) in mijn program files een map staan genaamd "ISTsvc". Ik heb geen flauw idee wat dit is en waar dit voor is..

Ik heb het gevoel dat het een veel terugkomende pop-up op mijn scherm veroorzaakt en ervoor zorgt dat mijn pc erg sloom word..

Iemand die mij kan vertellen wat ISTsvc voor een programma is en waar dit voor is?

Alvast ontzettend bedankt!

Aaron

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:27

Len

Leeg

google 1e hit:

http://www.liutilities.co...ro/processlibrary/istsvc/
Description:
istsvc.exe is an advertising program by Integrated Search Technologies. This process monitors your browsing habits and distributes the data back to the author's servers for analyses. This also prompts advertising popups. This program is a registered security risk and should be removed immediately. Please see additional details regarding this process

Free Tibet

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Effe checken op google.nl is het antwoord.

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta= et voila!!!

eerste link zegt al spyware, dus download hitmanpro op www.hitmanpro.nl en zorg dat ie dan weg gaat.

Trouwens, vervolgens altijd eerst op google kijken. Daar vind je altijd de meeste antwoorden.

[ Voor 4% gewijzigd door Eichii op 13-04-2005 19:22 ]

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ISTsvc is spyware.
Het komt binnen via JAVA. Het is hardnekkig. Als je ISTsvc.exe uit de proces lijst verwijderd zet een automatisch gegenereerde bestandsnaam van een programma hem weer aan. Bijv fsadfg.exe of adsgep.exe. Kijk gewoon naar die bestanden, knikker ze uit de proces lijst. Uninstalleer istsvc en verwijder het uit de opstart lijst(msconfig)--> meerdere entries. Draai nog ff adaware/spysweeper enz en het is weg.

[ Voor 8% gewijzigd door tdn135 op 13-04-2005 19:23 ]

Verwijderd

Het is inderdaad spyware.
Ik had dit ook, en het is heeeel lastig te verwijderen. Ik weet niet hoeveel programmas ik heb gebruikt, maar ik dacht dat Spy Sweeper en Ad-aware het niet gelukt was dit te verwijderen.......

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

^ Zie alle bovenstaande antwoorden; met 2 seconden Googlen had je dit zelf ook ontdekt :) Over het verwijderen van Spyware is op GoT genoeg te vinden :) Lees in het vervolg deze even door: Policy: Alle regels die op het forum gelden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.