ik heb mn hele computer ff opgeschoont, maar ik ben nu mn "Show Desktop" knopje in de Quick Launch bar kwijt : > weet iemand waar ik deze terug kan vinden? of hoe..
andere pc, linkje kopieeren, linkje plakken op eigen pc.. klaar
code:
1
| :\Documents and Settings\[username]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Show Desktop.scf |
[ Voor 6% gewijzigd door Nvidiot op 13-04-2005 19:10 ]
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Nieuw bestand aanmaken bv. met naam Desktop.scf
en dit erin pleuren:
Vervolgens in de quick launch kopieeren
Je kan natuurlijk ook gewoon "Windows Toets + D" gebruiken
en dit erin pleuren:
code:
1
2
3
4
5
| [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop |
Vervolgens in de quick launch kopieeren
Je kan natuurlijk ook gewoon "Windows Toets + D" gebruiken
If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Verwijderd
En met een beetje zoekwerk was dat inderdaad heel makkelijk te vinden inderdaad.
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got nog eventjes door waar een topicstart aan moet voldoen want ik mis hier toch wel een beetje de eigen inzet die we zo graag van onze users zien
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got nog eventjes door waar een topicstart aan moet voldoen want ik mis hier toch wel een beetje de eigen inzet die we zo graag van onze users zien
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()