Laten we allen een berichtje posten ter nagedachtenis aan NOTH1NG, de editor van CS_siege en CS_Docs die zijn eigen leven op 7 december ontnam
, dit is zeer triest.. http://forums.counter-strike.net/showthread.php?threadid=43989
Rest In Peace...
hee hij heeft cs_docks ook gemaakt. is het dan geen idee om dit level weer in de volgende CS update te stoppen. Als eerbetoon
(en omdat ik het een heel cool level vind en het jammer is dat ie eruit is
)
hee hij heeft cs_docks ook gemaakt. is het dan geen idee om dit level weer in de volgende CS update te stoppen. Als eerbetoon
Doodzonde inderdaad, ik leef mee met zijn familie die zullen het er maar moeilijk mee hebben.
Die-hard Brexiteer
may he frag in peace.
Damn goeie maps heeft ie gemaakt!
Cs_siege is een van mijn all-time-favo's
* Bloodclot mourns at noth1ng [img]"i/s/cry.gif\"[/img]
Edit: damn ik lees nu pas dat hij zelfmoord heeft gepleegd! ik dach aan een verkeers ongeluk.
Da bloodclot
Damn goeie maps heeft ie gemaakt!
Cs_siege is een van mijn all-time-favo's
* Bloodclot mourns at noth1ng [img]"i/s/cry.gif\"[/img]
Edit: damn ik lees nu pas dat hij zelfmoord heeft gepleegd! ik dach aan een verkeers ongeluk.
Da bloodclot
Verwijderd
zelfmoord?
dat wist ik ook niet...
wat zonde... hij had opzich wel fans; pleeg je toch geen zelfmoord

wat was er de reden van?
dat wist ik ook niet...
wat zonde... hij had opzich wel fans; pleeg je toch geen zelfmoord
wat was er de reden van?
Ik hoorde zoiets dat hij veel slechte commentaar op zijn maps had gehad, dat ze niet goed waren voor competities enzo .... en daarom zelf moord had gespleegd, ik las paar maanden al dat ie een zelfmoor poging had gedaan ofzo ?? ...
Ik denk dat ie CS iets te serieus nam: 'IT's JUST A GAME'
Nou iig RIP
Ik denk dat ie CS iets te serieus nam: 'IT's JUST A GAME'
Nou iig RIP
volgens mij had zijn zelfmoord helemaal niks met counterstrike te maken...
zou mij ook een beetje dom lijken eigenlijk.
hij zat gewoon al lange tijd helemaal in de knoop met zichzelf, zoiets hoorde ik.
zou mij ook een beetje dom lijken eigenlijk.
hij zat gewoon al lange tijd helemaal in de knoop met zichzelf, zoiets hoorde ik.
Pagina: 1