Toon posts:

It sucks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb pas een HP 8250i cd-writer, gaaaaaaf dacht ik, de eerste 3 cd-tjes branden lukte wel maar toen....ik deed een lege cd in de speler : de hele tijd probeert ie hem te lezen, het lampie bleef knipperen en toen werd het lampie rood. Ik klikte of 'G:'
'GEEN TOEGANG TOT G:\ HET APPARAAT IS NIET KLAAR'
?????
it sucks, heeft iemand ook deze cd-writer met dezelfde problemen? of ligt het aan de driver? Als het aan de driver ligt : graag een adres want ik zit al een half uur daarnaar te zoeken!!!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
euh, ik weet niet of je dom bent, maar je zegt dat je er een lege cd in deed, en dat je toen geen toegang had, klopt, wat denk je nou?
het is geen floppy !
je kan niet kopieren plakken!
bij cd moet er altijd eerst iets op staan, sjonge , ik dacht dat men dat wel begreep, en je meld niks van problemen bij het bradnen, dus dat was het?

Verwijderd

Topicstarter
Als er eerst iets op moet staan moet je er wel iets op kunnen branden toch?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Je moet met behulp van de software een lege CD lezen/testen.
Met WinVerkenner gaat dat niet, dan je altijd deze foutmelding met een lege CD-R

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Brrrrr : als je vanaf Winverkenner of ander programma direct er op wilt schrijven moet je DirectCD hebben. Deze herkent als er een CD in gaat hij locked hem dan en je kan hem als HDD gebruiken.

Verwijderd

eeeehm....ik denk eigenlijk dat Brrr al directcd gebruikt....heb dit ook gehad, lag dus aan de software (ik heb trouwens een hp 8210)

weet je wat je doet, je trekt dat hele directcd onmiddellijk door de plee, en je zorgt dat je nero ergens vandaan trekt ;)

aucces ermee....ik weet hoe frustrerend het allemaal is...
Pagina: 1