Toon posts:

Msn 7(nieuwste versie) accepteert geen bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik een mp3tje stuur naar een vriend van me dan doet msn dat zonder problemen maar als hij mij een mp3 wil sturen krijg ik de volgende melding :

... heeft geprobeerd een bestand ((03) DJ Naffie - Pump This Party.wma) naar je te verzenden. Het is geblokkeerd, omdat het mogelijk onveilig is.

dit is niet alleen bij die vriend maar ook bij de rest uit me msn lijst...
dit heb ik niet gehad bij de beta versie en heb al me firewall uitgezet maar dat werkt ook niet ook het uitzetten van me virusscanner helpt niet...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

heel veel extensie worden standaard geblokkeerd. Zie ook algemene MSN 7 topic in [SA]..je kunt het o.m. omzeilen door extensie ff naar .zip aan te passen oid.

verder is dit basic en hoort t in SA, alwaar er denk ik direct een slot op gaat, maar zo heb je er nog iets aan :Y)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

dat probleem heb ik dus ook, maar ik kan ook Geen bestanden versturen, bovendien vind ik msn 7.0 vrij traag en kan ik vaak niet inloggen

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

Dat is al redelijk vaak aan bod gekomen in het centrale topic MSN Messenger 7 final - ervaringen *
Lees dat eens door voor meer informatie :)

Het verzenden van bepaalde bestanden wordt namelijk om veiligheidsredenen geblokt.

Dit topic is gesloten.