Toon posts:

Samsung Syncmaster 753dfx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke,ik ga iets proberen uit te leggen,maar t zal vast wel een wazig verhaal worden maar hoop dat jullie dr iets van snappen nog...komtie :

kheb gister crash gehad,c geformatteerd,heel de reutemeteut opnieuw geinstalleerd enzo. Dat is allemaal goed gegaan,behalve mn beeldscherm. 3 maanden geleden ofzo heb ook crash gehad,alles opnieuw gedaan en toen drivers van van samsung geinstalleerd en drivers die op mn motherboard cd stonden,toen werkte alles perfect. Vandaag dus t zelfde gedaan maar nu werkt t niet 100% , mn kleuren zijn goed maar plaatjes zijn niet helemaal helder, resolutie staat op 1024 x 786 maar t lijkt net ofdat t groter is dan 1024 x786. want voor mn crash kon ik mn winamp playlist tot mn taakbalk doen en kwam t tot #39, nu tot #42 ... dus iets klopt er niet. Msn emoticons zijn ook wazig,niet helemaal scherp. Ik wordt er para van want in photoshop is t nu dus ook klote kwaliteit enzo.

kheb van samsung site de nieuwste drivers geinstalleerd maar zonder resultaat, ik hoop dat jullie dit te wazige verhaal snappen en me kunnen helpen...

latuuuuurs rudolf

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee/oplossing?

Verwijderd

Misschien een andere refreshrate. Welke videokaart heb je? Anders ff de nieuwste videokaartdrivers downloaden... Probeer 75Hz/85Hz/100Hz etc..