Hey tweakers,
Ik heb even een vraagje over het ontvetten van oppervlakken (proc, GPU, ram etc.). Ik weet toevallig dat er speciale schoonmaak potjes verkirjgbaar zijn met een of ander middeltje erin. Nu heb ik wat nieuwe koelpasta voor mijn GPU en proc, dit kan natuurlijk niet op bij het oude vet worden gegooid. Dus ik moet die proc schoonmaken, nu vind ik dat een beetje lijp dus ik stel even de vraag over het schoonmaak middel
Ik heb geen zin om voor 7 euro zon potje te bestellen en vervolgens nog 9 euro verzendkosten te betalen. Dus ik vroeg me af of je dit type oppervlak ook met bv. spiritus kan schoonmaken. Ik maak er even een nieuw draatje van aangezien ik me best wel afvraag wat die schoonmaak middeltjes die hier speciaal voor bedoelt zijn nou zo speciaal maken?
alvast bedankt voor alle reacties!
Ik heb even een vraagje over het ontvetten van oppervlakken (proc, GPU, ram etc.). Ik weet toevallig dat er speciale schoonmaak potjes verkirjgbaar zijn met een of ander middeltje erin. Nu heb ik wat nieuwe koelpasta voor mijn GPU en proc, dit kan natuurlijk niet op bij het oude vet worden gegooid. Dus ik moet die proc schoonmaken, nu vind ik dat een beetje lijp dus ik stel even de vraag over het schoonmaak middel
alvast bedankt voor alle reacties!