Toon posts:

Bluetooth muis (Trust MI-5400X / MI-5500X), is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn laptop met ingebouwde Bluetooth een Bluetooth muis kopen, nou kan ik (naast van die mini dingen), maar drie opties vinden namelijk: De logitech mx900(+/- 65€), MS intellimouse explorer BT(+/- 65€) en de trust mx-5400/5500 (+/- 35€).

Heb al verscheidene reviews gelezen over die muizen van logitech en MS, maar over die trust heb ik nog niks kunnen vinden. Nou heb ik niet altijd goede dingen gehoord over de kwaliteit van trust, maar ik heb ook weleens vernomen dat dat per product verschilt. En voor bijna de helft van de prijs van de andere muizen is het mischien tochwel interessant.

Kortom heeft er iemand ervaring met die trust muis en of een review gezien ergens? of nog andere Bluetooth muis opties?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kick me eigen topic nog maar eens, want ben nu een aantal maanden verder en m'n ouwe trouwe muis begint nu toch echt z'n beste tijd te hebben gehad.

Zelfde vraag rest, ik kan namelijk nog steeds geen reviews vinden over de MI-5400. btw weet iemand een manier om te googlen op reviews van producten zonder dat de eerste 10.000 hits prijsvergelijkingssites/webshops zijn?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
waarom geen losse muis en bluetooth stickje, benje veel goedkoper uit geloof ik :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, ik heb al ingebouwde BT in m'n laptop, dus ik heb geen sticky nodig in principe.

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 09:46
ik heb hier het zelfde. Ik heb ingebouwde bluetooth en wilde ook een bt muis. zodat deze zonder stick gebruikt kan worden. Ik heb voor de ms muis gekozen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de trust muis niet ken. Ik heb ms gekozen omdat die gewone batterijen gebruikt. Logitech gebruikt een accu die via usb of een lader worden opgeladen. dan moet ik alsnog iets aan m'n laptop hangen. en daar wou ik juist vanaf. Het was bij mij eerst even een geklooi om de muis goed aan de gang te krijgen. maar werkt nu zeer lekker!
Suc6

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-01 21:16
Ik ken de bt variant niet, maar heb wel ervaring met Trust muizen. Als je het kan ophoesten, de Logipech en Micro$oft zijn veel degelijker en iets prettiger in het gebruik. Het gaat me hierbij vooral om de degelijkheid.

P.S. Trust verliest zijn "glijders" bij sommige modellen heel erg snel. Logitech doet daar langer over en bij de Gates variant is me dat nog niet gebeurd.

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Pagina: 1