Hey,
Mijn pc met onderstaande specs is erg traag en dit is na mijn weten al vanaf de aanschaf van de computer. Wanneer ik het " welkom" scherm van windows XP krijg en vervolgens inlog dan duurt het voor mijn gevoel erg lang voordat ie eindelijk uitgeladen is.
Ook het opstarten van een browser (IE en Firefox) neemt aardige tijd in beslag. Wanneer eenmaal een willekeurig programma is opgestart dan draait het programma zonder problemen. Maar kijkend naar onderstaande specs dacht/denk ik dat ie wel wat sneller zou moeten kunnen of heb ik dit mis?
Specs:
--------------------------------------------------------
AMD AthlonXP 2800+
512 mb ddr400
80gb HD
ATI Radeon 9700pro 128mb
Besturingssysteem: Windows XP Home Edition
Anitvirus: Panda Antivirus Software
Wie heeft een idee hoe dit zal kunnen? Iets met het geheugen?
Mijn pc met onderstaande specs is erg traag en dit is na mijn weten al vanaf de aanschaf van de computer. Wanneer ik het " welkom" scherm van windows XP krijg en vervolgens inlog dan duurt het voor mijn gevoel erg lang voordat ie eindelijk uitgeladen is.
Ook het opstarten van een browser (IE en Firefox) neemt aardige tijd in beslag. Wanneer eenmaal een willekeurig programma is opgestart dan draait het programma zonder problemen. Maar kijkend naar onderstaande specs dacht/denk ik dat ie wel wat sneller zou moeten kunnen of heb ik dit mis?
Specs:
--------------------------------------------------------
AMD AthlonXP 2800+
512 mb ddr400
80gb HD
ATI Radeon 9700pro 128mb
Besturingssysteem: Windows XP Home Edition
Anitvirus: Panda Antivirus Software
Wie heeft een idee hoe dit zal kunnen? Iets met het geheugen?