Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Hoe lang is het geleden dat je het probeerde? Wacht anders eens een half uurtje en probeer het dan nog eens.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Kan naam van doelsysteem www.fok.nl niet omzetten.m3gA schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:37:
tracert gedaan?
Ja, alleen bij fok.. dat is het gekke. Het is al heel de morgen.OneUp schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:38:
Is dit alleen bij www.fok.nl?
Hoe lang is het geleden dat je het probeerde? Wacht anders eens een half uurtje en probeer het dan nog eens.
Gisteren was het ook, en toen deedtie het ineens weer.. maar vandaag is het weer mis.
Verwijderd
wou ik net vragen, en: surf je via een proxy?m3gA schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:42:
wat heb je als dns server ingesteld en wat heeft die vriend van je?
Eerst hetzelfde, nou inmiddels iets anders omdat ik dat heb veranderd.m3gA schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:42:
wat heb je als dns server ingesteld en wat heeft die vriend van je?
Ik surf niet via een proxy.
Werkt ook al niet..Mishmash schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:45:
Controleer je instellingen, doe een "ipconfig /flushdns", Werken andere internet pagina's wel gewoon bij jou?
Andere pagina's werken wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Kogando op 13-04-2005 13:49 ]
Is er een virusscanner of firewall software actief?
Stap 2:
Vergelijk de "Start" > "Uitvoeren" > "cmd" > "ipconfig /all" gegevens van beide computers.
Stap 3:
Doe een "Start" > "Uitvoeren" > "cmd" > "nslookup www.fok.nl"
1. Virusscanner staat uit, firewall heb ik niet.leon1e schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:49:
Stap 1:
Is er een virusscanner of firewall software actief?
Stap 2:
Vergelijk de "Start" > "Uitvoeren" > "cmd" > "ipconfig /all" gegevens van beide computers.
Stap 3:
Doe een "Start" > "Uitvoeren" > "cmd" > "nslookup www.fok.nl"
2. Kan de andere pc nu niet bekijken.
3.
*** Can't find server name for address 195.96.96.97: Query refused
*** Can't find server name for address 195.96.96.33: Query refused
*** Default servers are not available
Server: UnKnown
Address: 195.96.96.97
*** UnKnown can't find www.fok.nl: Query refused
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee, daar heb ik nooit aan gezeten. En gisteren was het ook maar toen werkte het ineens weer.Ramon de Jesus schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:51:
heb je misschien een hosts file waarin fok.nl naar een verkeerd IP gestuurd staat?
Oh, wel via Internet Explorer.. zou het dan door mozilla kunnen komen?
[ Voor 35% gewijzigd door Kogando op 13-04-2005 13:54 ]
Wil dit niet werken, probeer anders eens een andere DNS server.
Deze zijn van XS4ALL.194.109.6.66, 194.109.9.99 en 194.109.104.104.
[ Voor 34% gewijzigd door Tatsu op 13-04-2005 14:03 ]
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Andere sites kan je wel via FF bezoeken? Zo nee, dan is FF waarschijnlijk geblokt door je firewall.Kogando schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:53:
Shit, www.google.nl werkt ook al niet meer.. wat is hier aan de hand??
Oh, wel via Internet Explorer.. zou het dan door mozilla kunnen komen?
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
doe effe een ipconfig /flushdns
Jij vindt dit een probleem?! Ik zou alleen maar opgelucht zijn....
^Lijkt me duidelijk, er is iets met de dns servers, gebruik je wel de dns servers van je eigen provider? Dit heeft dus niks met ipconfig /flush en netwerk adapters verwijderen te maken.code:
1 2 3 *** Can't find server name for address 195.96.96.97: Query refused *** Can't find server name for address 195.96.96.33: Query refused *** Default servers are not available
Zit waarschijnlijk nog in de ie cache, en als je voor de eerste keer met mozialla naar google gaat doet hij een lookup.Oh, wel via Internet Explorer.. zou het dan door mozilla kunnen komen?
[ Voor 23% gewijzigd door leon1e op 13-04-2005 14:11 ]
Winsock kan er ook moeite mee hebben.leon1e schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:10:
[...]
^Lijkt me duidelijk, er is iets met de dns servers, gebruik je wel de dns servers van je eigen provider? Dit heeft dus niks met ipconfig /flush en netwerk adapters verwijderen te maken.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
In mis in je topic eigen initiatief, een goede topic titel bovendien staat je topic niet in het juiste forum.
Je bent er ondertussen al een aantal keer op gewezen wat we van je verwachten - ik ga er dus ook nie al te veel tijd meer insteken
Ik wil je enkel nog dringend aanraden jezelf bekend te maken met de regels zoals we die op GoT stellen aan een topic
[ Voor 52% gewijzigd door elevator op 13-04-2005 14:15 ]
Dit topic is gesloten.
![]()