Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HD MP3 player met foto opslag mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen

Ik ben op zoek naar een HD mp3 player waar ik zonder tussenkomst van een computer foto's op kan zetten (CF card). Ik denk aan een 5Gb of een 20Gb type. Merk maakt me niet veel uit.
Ik heb al veel rondgekeken op dit forum hoor, maar er zijn zo veel types en ik kwam er niet goed uit welke types dit ondersteunen.
Ik denk dat een alternatief wellicht plug and play is, als directe aansluiting op een cardreader niet bestaat.
Tot nu toe heb ik alleen een type van Iriver gevonden (H320) die USB on the go heeft. Voor zover ik het begrijp is dat wat ik zoek. Van de nog uit te komen H10 (20Gb), kan ik het niet vinden.
Wellicht is het ook echt het enige type dat zoiets ondersteund, maar ik hoop op wat meer keuze. In de vorm van add-ons vind ik het ook prima overigens. Ik bedoel een add-on card reader ofzo.

Hopelijk kunnen jullie me wat verder op weg helpen.

Dronez99

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:02
De Medion Jukebox 220 heeft dit ook. Dit is wel USB1.1, maar hij zal wel goedkoper zijn dan de iRiver

Verwijderd

Topicstarter
Allright, das alvast 1 optie. Hoewel ik niet vaak goede dingen over het merk medion hoor. Maar als ik het mis heb, hoor ik het graag!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:12

Nitai

Live the life you love.

Je kunt een iPod Photo icm een kabeltje (30 euro ofzo) je camera direct op de iPod aansluiten en zo leeg halen. Die iPod Photo kun je vervolgens aansluiten op een tv, of gewoon direct bekijken op je iPod Photo zelf.

Je hebt ook een Belkin card reader voor de iPod (deze is voor alle iPod's).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Voor zover ik weet zijn dit de oplossingen:

iRiver H3*0 en PMP (USB-host)
Archos AV4100, AV420 en Gmini 400 (Compactflash)
Archos PMA400 (USB-host)
iPod Photo met Camera connector of gewone iPod met cardreader
Medion MD95200 (USB-host)

En binnenkort nog de iAudio X5 (USB-host)

[ Voor 6% gewijzigd door Piggen op 13-04-2005 15:23 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:52

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Je kan elke mp3player die als hdd in te zetten is gebruiken om foto's over te zetten als je zo'n usb-on-the-go hebt van sweex.. (mits die als hdd kan werken, zoals de zen micro.)

[ Voor 21% gewijzigd door pjottum op 13-04-2005 15:30 ]

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:30:
Je kan elke mp3player die als hdd in te zetten is gebruiken om foto's over te zetten als je zo'n usb-on-the-go hebt van sweex.. (mits die als hdd kan werken, zoals de zen micro.)
Kun je dit misschien een beetje uitleggen? Ik vindt die ipod mini en Zen micro namelijk heel gaaf, maar heb ze min of meer afgeschreven omdat ik niets kon vinden qua add-ons die overzetten zonder computer mogelijk maken. Ik weet wel dat je Zen micro als removable kunt gebruiken, maar ik dacht alleen icm een PC. Als jij zegt dat het wel kan, dan zijn die 2 ook weer in de picture :)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
wat is je bestedingslimiet?
de archos gmini400 is aan te bevelen, kun je nog divx en xvid op kijken ook, en je kunt em op je tv bekijken

PSN: djmurcielago

Verwijderd

archos is inderdaad een aarader, als je foto's wilt overzetten is het misschien ook wel leuk dat je ze kan bekijken als ze eenmaal op je hd staan. Een kleuren scherm en een de mogelijkheid om hem aan te sluiten op je tv zijn dan natuurlijk wel grote voordelen.

Verder zou ik zelf niet zo gau gaan voor de zen micro en ipod mini, ivm kleine opslag capaciteit, en beperkte mogelijkheden je foto's terug te bekijken.

De functie als mp3 speler moet neem ik aan, wel beschikbaar blijven.. beetje fotograaf maakt toch wel 5 gb aan foto's op zijn vakantie :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:30:
Van de nog uit te komen H10 (20Gb), kan ik het niet vinden.
Dronez99
H10 ondersteunt wel foto's, maar die moet je er via UMS (dus via computer) op zetten..

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een CF kaart hebt, kun je het beste de Archos Gmini 400 nemen.
Die heeft een CF slot (zoals hierboven ook al gezegd werd) en hoef je dus niet met cardreaders aan de slag, je kunt gewoon het CF kaartje er in stoppen.

Verwijderd

Dr. Donald schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:35:
De Medion Jukebox 220 heeft dit ook. Dit is wel USB1.1, maar hij zal wel goedkoper zijn dan de iRiver
Daar zou ik alleen heel ver vandaan blijven...

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27
RoD schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:37:
Als je een CF kaart hebt, kun je het beste de Archos Gmini 400 nemen.
Die heeft een CF slot (zoals hierboven ook al gezegd werd) en hoef je dus niet met cardreaders aan de slag, je kunt gewoon het CF kaartje er in stoppen.
Die zou ik ook nemen, vooral omdat het zo'n compact dingetje is :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:07:
[...]

Daar zou ik alleen heel ver vandaan blijven...
als je ook een iriver kunt betalen zou ik absoluut niet over een medion nadenken.. hij voelt erg goedkoop aan en gaat snel stuk..

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32
Ik heb een Samsung Yepp 20GB (van de telfort actie samen met de E330), die volgens de handleiding (nog nooit geprobeerd zelf) via een usb kabel je camera kan leeghalen. Apparaat kan ook de foto's tonen, maar heeft geen tvout. Wel een opname functie voor ingebouwde mic en om direct van andere apparatuur via mp3 codering op te nemen.

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:04

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

niet om in sluikreclame te vervallen, maar mag ik je tevens wijzen op de Imagetank-test in de Compu!Totaal van deze maand. :)

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Pagina: 1