Ik heb een pagina met invoervelden. Ik wil dus een formulier submitten naar een popup venster. Ik werk in strict mode dus ik mag geen target gebruiken. Nu had ik de volgende oplossing bedacht: bij onclick open ik een popup (die laten de meeste popupblockers tenminste ook nog door) en vervolgens geef ik de formulier variablen via get_vars mee.
Alles werkt prima alleen moet ik nu ook nog checken of een pebaalde optiebutton is geselecteerd. En daar gaat het fout.
De foutmelding die ik krijg is: Error: document.getElementByID is not a function
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alles werkt prima alleen moet ik nu ook nog checken of een pebaalde optiebutton is geselecteerd. En daar gaat het fout.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <input
type='button'
onclick='
var naam=document.getElementById("naam").value;
var voorletters=document.getElementById("voorletters").value;
var gbdatum=document.getElementById("gbdatum").value;
var postcode=document.getElementById("postcode").value;
var telefoon=document.getElementById("telefoon").value;
var email=document.getElementById("email").value;
if (document.getElementByID("intresse_1").checked) {
//dit wordt niet goed uitgevoerd... :(
}
window.open("bekijk.php?naam=" + naam + "&voorletters=" + voorletters + "&gbdatum=" + gbdatum + "&postcode=" + postcode + "&telefoon=" + telefoon + "&email=" + email, "titel", "toolbar=no, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, scrollbars=yes, resizable=yes, height=600, width=600, screenX=100, screenY=100, top=100, left=100,");' value='Formulier tonen'
/> |
De foutmelding die ik krijg is: Error: document.getElementByID is not a function
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen