Toon posts:

Uploaden naar FTP achter proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop stage en moet tijdelijk (aantal keer per week) op een ftp komen om cijfers te updaten, maar we zitten achter een proxy.

Nu heb ik al een aantal oude topics gelezen op GoT en met google gezocht en kwam ik op het volgende uit:
* http://www.net2ftp.com/ - Maar daar zit een limiet op, ook andere webbased sites bekeken maar overall een limiet op
* HTTP Tunnel - Die heb ik ook geprobeert en het was me 1 keer gelukt om op IRC te komen voor 5 hele minuten maar daarna werd ik er zo weer vanaf gegooid en FTP via HTTP Tunnel werkt ook niet.

We zitten niet achter Kennisnet maar achter xs4all :9 , het is mogelijk om porten opentegooien maar liever niet natuurlijk :)

Het gaat om een site waar je cijfers kan bekijken dat op dit moment bij mij thuis draait.

Heeft iemand nog suggesties? ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 23:08 ]

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Je kan in die proxy toch wel opgeven om FTP verkeer naar 1 bepaalde host toe te staan vanaf 1 bepaald IP adres in het netwerk? Lijkt me een betere optie dan met andere proxies, tunnels en web ftp clients te gaan rommelen. Of maak een beheer pagina voor je cijfer lijsten ;)

Verwijderd

Topicstarter
om de proxy op te laten geven naar 1 host te laten gaan lijkt me een goed idee, daar moet ik nog ff achteraan.
We uploaden acces database bestanden van soms meer dan 35MB (ingepakt met RAR 3MB :9 )

p.s. we zitten achter novell