Toon posts:

Hercules 9800se AIW beeld op zwart tijdens TV kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een probleem met mijn videokaart Hercules 9800se AIW. Tijdens het tv kijken via ATI Multimediacenter (versie 9.03) springt mijn beeldscherm op 'zwart' , ik hoor wel geluid en de pc blijft ook wel draaien (wordt niet gereset ofzo). Eerst ' bevriest' mijn beeld een paar seconden (muis etc. werkt niet), daarna schakelt videokaart dus het beeld op zwart.

Ik gebruik trouwens catalyst versie 4.12.

Systeem:

Asus P4C800-E deluxe
Intel P4 2,8 Ghz processor
Hercules 9800Se AIW
2x 512 mb Dane Elec DDR
Antec Plus 1080 behuizing met 430 W voeding
2x 120 Gb Seagate Sata schijven

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken.

Verwijderd

De TV kaart wordt niet ondersteund door mediacenter. Iig niet door de normale drivers. Ik weet dat Kram custom mediacenter drivers voor AIW kaarten maakt. Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd maar het is het googlen waar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers gedownload van de ATI site. De catalyst drivers bij de categorie Radeon en de ATI Multimedia Center drivers bij de categorie All-In -Wonder.

Verwijderd

@Sarcastro: hij gebruikt geen Windows MCE, maar Windows XP Pro + SP2. Hij gebruikt een ATI programmaatje voor z'n TV kaart.

@Spikerboy, kijk hier eens. Daar omschrijft iemand een vergelijkbaar probleem en.... hij heeft het opgelost.
Finally got the tv card working,cheers guy for all you help & advice,basically uninstalled the driver etc,reinstalled the softmoded drivers & the control panel and it works.Many thanks again :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eens alles opnieuw geinstalleerd, dus dat heeft niet geholpen. Hij vindt alle zenders netjes. Maar om de een of andere reden gaat het beeld op zwart. De ene keer na een half uur, de andere keer weer na een uur.

Het gebeurt alleen als ik tv kijk via Multimediacenter (MMC 9.03). Er is genoeg koeling aanwezig.