Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:55
Hallo,

omdat het geluid van TomTom (navigator & mobile) redelijk slecht te verstaan is, wilde ik het geluid doorsturen naar mijn BT headset. Ik heb erop gezocht maar zover niks gevonden of er is geen oplossing.
Kan dit uberhaupt wel? Of gaat dit totaal niet?

Iemand een oplossing?

This is the Way.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Wat voor GPS ontvanger gebruik je? Als je namelijk een BT GPS ontvanger gebruikt zal het niet lukken omdat je PDA maar 1 Bluetooth verbinding tegelijk aan kan.

Edit: ik heb net even zelf geprobeerd, maar volgens mij zou het zelfs moeten lukken met een BT GPS ontvanger. Met m'n Asus A620BT lukte het althans wel.

[ Voor 107% gewijzigd door Majestic op 13-04-2005 17:11 ]

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• NoTimeRemains
wat is je nou gelukt dan?
en hoe heb je het gedaan?

This is the Way.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Het is gelukt om mijn Bluetooth headset aan te sluiten op m'n PDA en het stemgeluid van TomTom via die headset te beluisteren. Ik was even bang dat ik geen 2 BT apparaten tegelijk zou kunnen gebruiken op m'n PDA. Maar dat bleek gewoon te kunnen.

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 23:27
Tuurlijk kun je meer dan 1 BT apparaat aan, zou een beetje trieste standaard zijn anders.
Alleen niet alle PDA's hebben het juiste profiel om een BT headset als koptelefoon te gebruiken.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

De Bluetooth standaard mag het dan ondersteunen, er zijn legio apparaten die wel degelijk maar 1 connectie tegelijk aankunnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Majestic op 14-04-2005 09:26 ]

• NoTimeRemains
majestic: hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?

This is the Way.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Bij de Bluetooth manager heb ik m'n headset toegevoegd als gepaard device. Vervolgens heb ik verbinding gemaakt met de headset. Vanaf dat moment verliep al het geluid van de PDA via de Headset. Vervolgens heb ik TomTom opgestart en voila, het werkt!

Pagina: 1