It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ja, die gebruik ik ook wel (zoals in deze post hier). Maar af en toe wil ik ook nog wel eens iets anders quoten dan tekst uit een eerder bericht. Bijvoorbeeld een stukje tekst van een website, een uitspraak van iemand, of weet-ik-veel-wat. Het gaat mij dus om het scherm waar je een bericht aan het intypen bent.
Je wilt gewoon iets quoten.
Dat doe je met de quote tags
je doet [quote] en dan [/quote]hier staat een quote zoals je ziet
[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 13-04-2005 12:53 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dan kan je deze gebruikenGaryu schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:48:
[...]
Ja, die gebruik ik ook wel (zoals in deze post hier). Maar af en toe wil ik ook nog wel eens iets anders quoten dan tekst uit een eerder bericht. Bijvoorbeeld een stukje tekst van een website, een uitspraak van iemand, of weet-ik-veel-wat. Het gaat mij dus om het scherm waar je een bericht aan het intypen bent.
Alleen moet je even de / backspacen en op de juiste plek neerzetten
Maar snap wel wat je bedoelt, maar of daar echt een knopje voor zou moeten zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 13-04-2005 12:53 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Precies. Maar dan daar een knopje voor, in het rijtje van alle andere UBB-opties. Je hebt nu (o.a.) deze knopjes al tot je beschikking:outerspace schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:51:
uh
Je wilt random quote.
[quote]hier staat een quote zoals je ziet [/quote]
Dat laatste knopje split een quote, maar het simpele invoegen van een random quote dat kan niet via een knopje maar alleen door handmatig die UBB-code in te tikken. En dat doe ik liever niet hier op een Duits toetsenbord, waar alles gek ingedeeld is..
En daar wil ie een knopje voor hebben, en die is er nu nog niet. Zodat je ook op een gemakkelijk manier andere text kan kwooten dan een bericht van een gotgebruiker.outerspace schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:51:
uh
Je wilt gewoon iets quoten.
Dat doe je met de quote tags
[...]
je doet [quote] en dan [/quote]
weer een spuit 11
[ Voor 4% gewijzigd door Sybr_E-N op 13-04-2005 12:56 ]
Yep, dat was ook mijn oplossinganandus schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:52:
[...]
Dan kan je deze gebruiken [afbeelding]
Alleen moet je even de / backspacen en op de juiste plek neerzetten
Maar snap wel wat je bedoelt, maar of daar echt een knopje voor zou moeten zijn?
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()