[Exchange 2003] Aanpassen Global Address List views

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Om maar direct met de deur in huis te vallen:

Ik ben op mijn project bezig met een Exchange migratie van 5.5 naar 2003. Bijna alles loopt vlekkeloos, maar er is een wens uitgesproken om bij het openen van het adresboek in Outlook 2003 direct alle gegevens van een gebruiker te zien. Nu wordt de GAL geopend en zie je in het adresboek de naam, het telefoonnummer, kantoor, functie, bedrijf e.d.

Is er een makkelijke manier om dit aan te passen zodat ik bijvoorbeeld pieper nummers aan deze lijst kan toevoegen? Ze staan wel netjes in AD en het gebruikers template (dubbelklikken op naam in adresboek) geeft het ook goed weer. Ik krijg alleen die view niet voor elkaar. Zoeken heb ik ook gedaan, maar ik gebruik of de verkeerde termen, of niemand vind het interessant om aan te passen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen aangezien vragen over Exchange danwel Outlook beter op z'n plek zijn in Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Pewwy
Schop, iemand een idee? Ik heb PZ op mijn nek ;)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:57
Volgens mij kan dit niet. Je zou wel eventueel hier zelf iets voor kunnen programmeer in bv ASP/PHP en op een website zetten

[ Voor 12% gewijzigd door Rolfie op 14-04-2005 13:05 ]

• Pewwy
Programmeren is niet echt mijn ding ;) Het lijkt inderdaad niet te kunnen, maar ik hoopte dat iemand hier een omweg voor had. Om de één of andere reden willen ze het adresboek namelijk als telefoon/pierperboek gebruiken.