Toon posts:

[Outlook] Toetsencombi om nieuwe notitie te maken; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat ik snelkoppeling krijg die ik densnoods met hotkey maker door wijs van outlook notities.

binnen outlook kan dit door middel van crtl+shift+n t drukken maar outlook is bij mij geminimaliseert als ik een notitie wil maken wil ik gewoon ctrl+shit+n drukken en dan eigelijk een klein notitie blaadje omhoog laten komen.

ik heb er wat over gevonden doormiddel van het pad te wijzige en er outlook:notice achter te typen maar dit werkte niet bij 2k

iemand een oplossing ?

ik weet dat ik ook notepad kan gerbuiker maar vind die gele notes van outllok wel leuk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 12:06 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zijn ook alternatieven voor gele post-it's; is het geen idee een losse applicatie te gebruiken als vervanging voor de Outlook notities? Hierin zal dit eenvoudiger te realiseren zijn :) Ik pas je topictitel nog even aan; om welke Outlook versie gaat dit?

snelkoppeling naar notitie outlook > [Outlook] Toetsencombi om nieuwe notitie te maken; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:13:
Er zijn ook alternatieven voor gele post-it's; is het geen idee een losse applicatie te gebruiken als vervanging voor de Outlook notities? Hierin zal dit eenvoudiger te realiseren zijn :) Ik pas je topictitel nog even aan; om welke Outlook versie gaat dit?

snelkoppeling naar notitie outlook > [Outlook] Toetsencombi om nieuwe notitie te maken; hoe? *
gele post-its altenatieve weet ik kan iemand een goede ?
dan zoek ik er 1 die post its op je buro blad laat staat tot je deze verwijderd :)

maar outlook leek me wel makkelijk het zou om outlook 2000(stage) en 2003(thuis)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
schop

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

Reptile209

- gers -

Als ik in de Outlook 2000 help zoek op "startup", vind ik bij "Control what happens when you start Outlook" de parameter /c ipm.stickynote. Dat suggereert dat je een shortcut (+tobo koppeling) ergens neer kunt zetten met als target "outlook /c ipm.stickynote" en dan zou je er moeten zijn. (Via start -> run werkt het iig, dus ook wel in een snelkoppeling).

Andere opties:
Hide the Outlook Bar /folder
Have the specified folder visible /select "path/folder name"
Create an e-mail message /c ipm.note
Create a post /c ipm.post
Create an appointment /c ipm.appointment
Create a task /c ipm.task
Create a contact /c ipm.contact
Create a journal entry /c ipm.activity
Create a note /c ipm.stickynote
Prompt for default manager of e-mail, news, and contacts /checkclient
Create an item with the specified file as an attachment. /a "path/file name"
Succes ;).

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
snel koppelinghierna maken outlook /c ipm.stickynote lukt niet direct via run wel een bat file ook niet maar ik ga verderzoeken

short cut na outlook maken en dan dit als pad

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OUTLOOK.EXE" /c ipm.stickynote

IDIAAL

niew mail bericht werkt ook bedantk

zelfd als outlook gesloten is en ik klik op shortcut to notice opend die outlook en bij wegklikken notice close die ook outlook

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 16:32 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

Reptile209

- gers -

Bij mij werkt het beiden :)
In een shortcut bij Target: "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OUTLOOK.EXE" /c ipm.stickynote (let op de quotes e.d.!)
In een batchfile: start outlook.exe /c ipm.stickynote

Dus wat wil er bij jou niet? (hier overigens Win2k voor zover dat boeit)
Al opgelost dus :+

[ Voor 7% gewijzigd door Reptile209 op 15-04-2005 16:29 ]

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1