Toon posts:

Gezocht: 3d plotter van (signaal)intensiteit in afbeelding *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik 3d plots kan maken. Nu is daar een scala aan programma's voor te vinden maar ik heb een specifiek probleem wat niet zo eenvoudig blijkt te zijn om daar een 3d plot van te maken.
Ik heb een 8 bit grijswaarde image waarvan het grootste gedeelte uit ruis bestaat. Verder is er een duidelijk signaal zichtbaar in het midden. Nu wil ik graag de coordinaten (x,z) uitzetten tegen de bijbehorende intensiteiten (y). Heeft iemand enig idee met welk programma (en programma code) dit te realiseren valt?
Dit is dus ongeveer het idee (willekeurig plaatje van inet): voorbeeld
BVD dank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je eens een voorbeeld van je input kunnen posten? Ik pas je topictitel eventjes aan :)

Intensiteiten 3d plot > Gezocht: 3d plotter van (signaal)intensiteit in afbeelding *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik zou jullie graag een prachtig plaatje laten zien van mijn meetresultaten maar ik heb geen idee hoe dat moet :? Het staat hier namelijk lokaal op de schijf.
nu is dit wel een veeeel minder mooi plaatje maar het is wel enigszins vergelijkbaar.
Afbeeldingslocatie: http://rrsg.ee.uct.ac.za/activities/full_resolution/hermanus_int.gif