Tweakers,
ik heb de volgende code:
De RS en de vklantid zijn beide netjes gemaakt, dat is uitgebreid getest en werkt netjes. De vcount werkt ook correct
Het probleem is dat de cijfers constant dezelfde kleur hebben. Weet iemand hoe dit kan, want volgens mijn logica moet het wel vlammen.
Wat er moet gebeuren is dat als er aan de voorwaarde voldoen wordt het getalletje wit moet zijn en als er niet aan de voorwaarde voldoet wordt het getalle zwart wordt. Het effect is dus dat je een getallen reeks krijgt met 1 zwart getalletje (als alles fatsoenlijk zou werken) Zo kan men zien op welke pagina hij of zij is.
PS: '[ASP] Getallen reeks moet gekozen pagina weergeven' als titel aub
ik heb de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <!-- getallen reeks voor het aantal pagina's -->
<%Do until RS.EOF
if not vklantid = RS("klantid") then %>
<a class="categorienummer" href="categorie.asp?klantid=<%=RS("KLANTID")%>&categorie=<%=RS("CATEGORIE")%>"><%response.write(vcount)%></a>
<%else%>
<a class="categorienummerselected" href="categorie.asp?klantid=<%=RS("KLANTID")%>&categorie=<%=RS("CATEGORIE")%>"><%response.write(vcount)%></a>
<%end if%>
<%vcount = vcount + 1
rs.movenext
Loop%>
<!-- Tot hier --> |
De RS en de vklantid zijn beide netjes gemaakt, dat is uitgebreid getest en werkt netjes. De vcount werkt ook correct
Het probleem is dat de cijfers constant dezelfde kleur hebben. Weet iemand hoe dit kan, want volgens mijn logica moet het wel vlammen.
Wat er moet gebeuren is dat als er aan de voorwaarde voldoen wordt het getalletje wit moet zijn en als er niet aan de voorwaarde voldoet wordt het getalle zwart wordt. Het effect is dus dat je een getallen reeks krijgt met 1 zwart getalletje (als alles fatsoenlijk zou werken) Zo kan men zien op welke pagina hij of zij is.
PS: '[ASP] Getallen reeks moet gekozen pagina weergeven' als titel aub
[ Voor 44% gewijzigd door mmniet op 13-04-2005 11:11 . Reden: even mijn probleem verduidelijkt met een extra alinea ]
It's me Mario