Geachte medetweakers,
mijn probleem is als volgt:
we hebben een leverancier in Chili waar we regelmatig mee (proberen te) mailen. De laatste tijd mislukt het echter steeds, en ik krijg dan de volgende melding:
Ik heb gezocht op Microsoft's site op deze onderwerpen:
- Connection timed out
- SMTP 4.0.0
En natuurlijk ook op Google, en op GoT.
Ik begrijp wel dat er een connection timeout plaatsvind, alleen vraag ik me af of ik er wat aan kan doen. We hebben nl. een eigen mailserver staan, en het gaat alleen fout als ik via hem een mail naar m'n leverancier stuur. Als ik hem een bericht stuur via Hotmail gaat het gewoon goed!
Iemand een suggestie?
Alvast dank!
mijn probleem is als volgt:
we hebben een leverancier in Chili waar we regelmatig mee (proberen te) mailen. De laatste tijd mislukt het echter steeds, en ik krijg dan de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| To: xxxxx
Cc: xxxxx
Subject: xxxxx
Sent: Thu, 7 Apr 2005 21:14:57 +0200
did not reach the following recipient(s):
username@domain.com on Tue, 12 Apr 2005 22:20:18 +0200
The e-mail system was unable to deliver the message, but did not report a specific reason.
Check the address and try again. If it still fails, contact your system administrator.
< smtp1.bbeyond.nl #4.0.0 X-Postfix; connect to
mail.aclaras.com[164.77.223.37]: Connection timed out> |
Ik heb gezocht op Microsoft's site op deze onderwerpen:
- Connection timed out
- SMTP 4.0.0
En natuurlijk ook op Google, en op GoT.
Ik begrijp wel dat er een connection timeout plaatsvind, alleen vraag ik me af of ik er wat aan kan doen. We hebben nl. een eigen mailserver staan, en het gaat alleen fout als ik via hem een mail naar m'n leverancier stuur. Als ik hem een bericht stuur via Hotmail gaat het gewoon goed!
Iemand een suggestie?
Alvast dank!