Psion kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 11:40
Hai,

Ik heb een (oude) laptop met daarin een Psion gold card V34 + fax. Echter mis ik de bekabeling die bij het kaartje hoort. Nu heb ik twee vragen:

-Ik heb flink gegoogled op het ding en als het goed is is het enkel een modem/fax apparaat. Toch wil ik even zeker weten dat ik er niet mee aan een netwerk kan. Correct?

-De kabeltjes die ik tot nu toe heb kunnen vinden kosten werkelijk goud (rond de 25 euro). Weet iemand waar ik het iets cheaper kan krijgen?

Bedankt!!! _/-\o_

.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:37
http://marktplaats.nl/mar...d%26submit%3DZoek%26b%3D0

Lijkt me handiger als je een gewoon normaal ethernet pcmcia geval koopt, kosten ook niet de wereld meer tegenwoordig ;)

Whoop!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Da Weef schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:29:
Hai,

Ik heb een (oude) laptop met daarin een Psion gold card V34 + fax. Echter mis ik de bekabeling die bij het kaartje hoort. Nu heb ik twee vragen:

-Ik heb flink gegoogled op het ding en als het goed is is het enkel een modem/fax apparaat. Toch wil ik even zeker weten dat ik er niet mee aan een netwerk kan. Correct?
Het spijt me, maar een modem is idd geen netwerkkaart; en de Psion Gold card is puur modem only.
-De kabeltjes die ik tot nu toe heb kunnen vinden kosten werkelijk goud (rond de 25 euro). Weet iemand waar ik het iets cheaper kan krijgen?
Je zult toch echt verder moeten googlen en/of marktplaats afspeuren e.d. GoT/NT is hier iig niet de plek voor

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.